|
|
|
|
|
|
אי הסכמה לתקן צמיד של מגנוליה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בקשתי לתקן צמיד של מגנוליה נדחתה בטענה שהצמיד לא נמצא במלאי של מגנוליה ונקנה מזמן.
הצמיד נקנה לפני כשנתיים,וכן שרשרת שהיא סט לצמיד נמצאת כיום בתצוגת הסניף בנצרת עילית בקניון one.
פנייתי לנורית מהמשרד לקשרי לקוחות ,לא שינתה את התשובה והצמיד חזר בשנית לא מתוקן.
תלונותי לא קיבלו התייחסות.
מדוע מגנוליה מסרבת לקחת אחריות ? מדוע היחס המרגיז והלא הוגן הזה?
דבר שבהחלט יגרום לכך שלא אקנה יותר ממד וליה, שעד כה קניתי שם הרבה בכל מיני סניפים בארץ.ואספר לכולם על היחס ואי לקיחת אחריות על תכשיטים של מגנוליה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פשוט תיקון הצמיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|