פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לספק טבעת במידה שהוזמנה, אחרי התשלום עבורה- וסירוב להשיב את התשלום. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכובים בהרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טבעת שמצאה חן בעיניי בדוכן במגנוליה לפני כשלושה חודשים. מאז היא אצלם.

הטבעת שרציתי, לא הייתה במידה שלי. המוכרת הבטיחה לי שאפשר להזמין במידה שלי, אולם אחרי המתנה ארוכה, במהלכה נעשו בירורים רבים, היא אמרה שבמידה שלי אמנם לא ניתן להזמין, אבל אפשר להזמין מידה גדולה יותר ולהקטין בחצי מידה. נשמע הגיוני, אבל רחוק מהמציאות.

במקום לעשות את שתי הפעולות יחד, הייתי צריכה להגיע לסניף בתום 3 שבועות מיום הקניה, רק כדי לבקש שישלחו את הטבעת חזרה כדי להקטין אותה.

אחרי חודש שוב קיבלתי הודעה, הגעתי לסניף, אולם הטבעת חיכתה עם ההודעה שאי אפשר היה להקטין למידה שביקשתי (וזה לקח חודש?)! כלומר, הגעתי במיוחד, אחרי חודש, כשאמרו לי במפורש, מההתחלה, שזו הדרך לקבל את הטבעת במידה שלי, וחזרתי בלי הטבעת. שוב שלחו אותה לתיקון, למידה שאליה ניתן להקטין ולא למידה שלי (אבל קרובה לשלי).

אחרי חודש נוסף - קיבלתי הודעה והגעתי לקחת את הטבעת. חזרתי פעם שלישית בלעדיה. למה? כי היא עקומה, דקה בחלקה האחורי עד כדי כך שהיא מכאיבה כשאני מקפלת את האצבעות והעור נוגע בכסף הדק.

פניתי לשירות לקוחות בפייסבוק (בהודעה פרטית), ושלחו אותי להתקשר לשירות לקוחות.
בשירות לקוחות הבטיחו שיחזרו אלי יום למחרת. כשחזרה אלי הנציגה משירות לקוחות- אמרה שתברר מול הסניף ותחזור אלי.
היא לא חזרה, במקומה חזרה אלי בחורה מהסניף, שאמרה לי שלא ניתן להזמין למידה שלי (או קרובה לשלי).

אז קיבלתי זיכוי לשבוע!

היא סיפרה שהנציגה משירות לקוחות שאלה אם אכן הטבעת דקה בחלק האחורי בהשוואה לצדדים, ומוכרת אישרה את הדברים. לא הייתה לה דרך לעזור, אז היא שלחה אותי שוב לשירות לקוחות.
פניתי שוב לשירות לקוחות. חזרו אלי למחרת פעמיים (פעם אחרי פעם בהפרש של שניות) לא הייתי פנויה לענות, ולא שבו להתקשר אלי.

נשאלת השאלה, למה מגיע לי זיכוי בגלל התנהלות רשלנית, בלתי אחראית ומזלזלת מצד החברה ("המובילה לתכשיטי כסף", כן?), מתחילת הטיפול ועד סופו? למה שארצה לקנות עוד תכשיט במצעות הזיכוי בחברה אחרי יחס כזה? וגרוע מכל- האם הגיוני להגביל לשבוע זיכוי על טבעת שהחברה מתיימרת לספק לי במשך שלושה חודשים?

אציין כי זהו הצעד האחרון שאני עושה לפני שאפנה לביהמ"ש לתביעות קטנות על מנת לקבל את כספי חזרה, פיצוי על כל הפעמים שבהן הגעתי לשווא לסניף ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי מכל התהליך.

מספר התיקון: 239001394
וגם בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה