פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיטים לקויים ואי הקמת הבטחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ביג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר חודשיים בן הזוג שלי רכש ממגנוליה שבמרכז ביג פולג נתניה ,
טבעת ושרשרת כשהמחיר עמד על לקנות את הראשון במחיר מלא והשני ב50%. סה"כ 290 שח טבעת+שרשרת.
לאחר כשלושה שבועות שמתי לב כי הצבע של הפרטים משתנה וכבר לא ציפוי זהב כפי שהובטח(אני עונדת ציפוי זהב בשעון שלי, ולא יורד לי מי זה כמעט שנה) נגשתי לאחד ממרכזי השירות בארץ והביאו לי אחד חדש, לאחר כשבועיים נוספים שוב הצבע ירד , השרשרת נהייתה שחורה והטבעת נהייתה בצבע כסף. נגשתי שוב למנגנוליה רק הפעם אמרו לי כי ישלחו את המוצר לשירות הלקוחות על מנת לראות מדוע זה קורה ,לאחר בערך כשלושה שבועות המוצר חזר אלי לביג בנתניה ,אותו המוצר כשהשרשרת עקומה וחסר כמה אבנים , הציעו לנו או אותו המוצר חדש שוב פעם או באותו המחיר מוצר אחר כשבדקנו אופציה למוצר אחר נודע לנו כי המבצע לא בתוקף ועלינו למצוא משו בעלות של 290 סהכ כמחיר הטבעות הוא מעלה 240 ש"ח זאת אומרת שבמידה ואני לוקחת מוצר אחד אני מעבדת את המוצר השני .
התקשרנו למנהלת שלהם דרך הסניף אמרה שתחזור אלינו ביום ראשון כהיינו בסניף זה היה יום חמישי, היום כבר יום שני אף אחד לא יצר איתנו שום קשר ולהגיע לשירות הלקוחות שם זה ביזיון . הסיפור עוד לא ניפטר
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש ובחירת מוצר חדש ללא תוספת עלות פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני מ.שירות לקוחות שם ותפקיד:
המקרה הועבר לשירות הלקוחות.אושר ללקוחה החלפת שני המוצרים.מאחר וההחלפה מתבצעת במחיר ששולם ניתן לממש מבצע נוסף הקיים ברשת בחודש זה.הפריטים הללו נמכרים בהיקפים גדולים ולא נמצאו כלא תקינים עברו בקרת איכות.יחד עם זאת יתכן כי ישנה רגישות למתכת ולכן קיימת תגובה כזו. תגובה:
החלפת שני הפריטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה