פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר נושא התלונה:
בואני אורלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי איתן קנה שרשרת לאימי במגנוליה בפראג. בקניון פלורה .אימי בת ה-65 תלשה את הבר קוד וענדה את השרשרת. לאחר שהרגישה אי נוחות בצוואר, ניסתה להחליף את השרשרת בסניף קניון בת-ים. היחס לו זכתה היה יחס מזלזל.
אף אני ניסיתי להחליף את השרשרת בסניף קניון סי מול באשדוד ונענתי בסירוב מוחלט.
ניסינו להחליף למוצר זול יותר אולם נעננו בסרוב בגלל שאין בר קוד.
השרשרת חדשה כפי שנתנה והיא עדיין נמצאת בסניף בקניון סי מול אשדוד.
מיותר לציין, שעצם נתינת המתנה כדבר משמח -הפך הארוע לגורם מעציב,מרגיז ומטריד.
אנו תקווה כי פניה זו תועיל ופתרונה יעלה חיוך באימי. תודה רבה.










זלזול באנשים! סוג הנזק :
יש להחליף את המוצר, לשביעות רצונו של הלקוח, גם אם פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל-מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום אורלי,
מדיניות ההחלפה במגנוליה הינה למשך שבועיים מיום הרכישה ובצרוף הוכחת קנייה ובר-קוד. פרט לכך לא ניתן להחליף תכשיטים שנרכשו בסניפנו בחו"ל מאחר ואלו זכיינים של הרשת ואין כל קשר לסניפים בארץ.
אנו מתנצלים על היחס שקיבלת, אולם הנושא ייבדק ויטופל בהתאם.
תגובה:
בברכה והמשך יום נעים,
ענבל-שרות לקוחות מגנוליה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה