|
|
|
|
|
|
סירוב לתקן שרשרת של מגנוליה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 02 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים קניתי לאירוע סט של זוג עגילים ושרשרת כסף עם אבני קריסטל/סברובסקי שעלה לא מעט. לצערי השרשרת נקרעה לי וכאשר הגעתי למגנוליה סניף מבשרת המוכרת מצאה את קוד התכשיט ואמרה לי שהם לא מתקנים את התכשיט מאחר וכבר לא עובדים עם אותו ספק או עם החומרים הללו. הופתעתי מאד מתשובתה. אני יודעת שאתם לוקחים תשלום עבור תיקונים אבל שאתם לא מתקנים תכשיטים שלכם זאת כבר פגיעה בלקוחות שלכם . אני ומצפה מאד לשמוע מכם ומקווה שתמצאו לנכון לתקן את שרשרת הכסף. (תיקחו דוגמא ממיכל נגרין הנותנת אחריות לכל החיים לתכשיטים שלה ללא תשלום)
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יעל לבני מ.שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מגנוליה מעניקה אחריות לשנה על פריטיה ומעבר לשנה ניתן לקבל שירות במסגרת האפשרויות הקיימות כמו, חלקי חילוף .במידה והדגם איננו קיים ברשת לעיתים לא קיימים חלקי החילוף ולכן בסניף נאמר לך ,כפי שנאמר .יחד עם זאת,נשמח לבדוק נקודתית על איזה דגמים מדובר לא פנית לשירות הלקוחות ולכן קשה לי לענות ולבחון שנית את אפשרות הטיפול בך. |
תגובה: |
מענה הקולי להשארת הודעות בשירות הלקוחות הינו09-7687606 |
פתרון: |
|
|
|