פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון לא טוב. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. אחותי קנתה לי צמיד לפני כשנה שהיה קצת ארוך מידי. לפני חודשיים בערך הלכתי לסניף קניון מלחה כדי שיקצרו לי. המוכרת אמרה שבטח ואין בעיה, מדדה עליי את הצמיד, גזרה, ותיקנה לפי יכולותיה. מה שיצא הוא צמיד קצר מידי, עם חרוז מעיכה ענקי ובכלל לא תואם את הצמיד העדין. התבאסתי נורא והלכתי משם כי לא רציתי שתעשה משהו יותר גרוע. כשאני מוסרת תכשיט לקיצור אני מצפה שיחזור בדיוק אותו הדבר רק קצר יותר.
תודה.
כספי סוג הנזק :
תיקון/החלפה של הצמיד ההרוס. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
ימית- סגנית מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
צר לי לשמוע כי הלקוחה מאוכזבת מהשירות שקיבלה בדוכן.
חבל כי ברגע שראתה כי התיקון לא לשביעות רצונה, לקחה את הצמיד ולא ביקשה לקבל טיפול נוסף לטיפול בצמיד.
לחברת מגנוליה יש שירות תיקונים שנעשים ע"י המעצב של התכשיט,
תיקון שנעשה ע"י חלקי חילוף מקוריים.
תגובה:
מגנוליה תשמח לקבל את הצמיד של הלקוחה לבדיקה וטיפול בבעיה.
היא מוזמנת לגשת לסניף הקרוב לביתה ולשלוח את הצמיד לטיפול.
בהמשך לפנייתה לשירות לקוחות.
יש להפנות את התיקון לימית
פנייתה מוזמנת במערכת.
לפרטים נוספים היא מוזמנת לפנות לשירות לקוחות בטלפון 09-7687606
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה