פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מוצרים ודרישה לתשלום ! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום .
שמתי סט של תכשיטים טבעת עגילים ושרשרת לתיקון לפני סיום שנת האחריות . לאחר מס שבועות קיבלתי הודעה שהתכשיטים ממתינים לי בחנות , הגעתי לאסוף ולתדהמתי בטבעת לא הוחלף האבן שהייתה משופשפת השרשרת חזרה עם חוסר דרקון מסביב לאבן ( מה שלא היה כשהבאתי אותה לניקוי) ובעגיל אחד הזרקונים הפוך מה שניראה כאילו חסר זרקון . לא הייתי מוכנה לקחת את המוצרים ונאמר לי שעלי לפנות לשרות הלקוחות ושאין אחריות על האבן וכי עלי לשלם על החלפה ( מה שמאוד מפתיע כי זה חלק ניכר מהאחריות של המוצר ובכלל חברתי רכשה אותה טבעת ולה כן הוחלף) אבל מכיוון שאני הבאתי את המוצרים בדיוק עד תאריך ההחלפה נימסר לי שעלי לשלם
לאחר שמנהלת הדוכן התערבה בשיחה אמרה שאני צודקת ושהיא שולחת את זה בחזרה לתיקון ולא לשרות הלקוחות כמו שנמסר לי בהתחלה ושיצאו עימי קשר.
לאחר שבועיים של המתנה שוב קיבלתי הודעות על שהמוצרים ממתינים לי התקשרתי לברר מה התשובה ולתדהמתי התשובה היתה שלא ניתן לתקן את המוצרים פה כבר כעסתי ונימסר לי שמנהלת תחזור אלי כעבור עשר דק אכן קיבלתי טלפון ממנהלת אשר אצרה שהיא זוכרת את המקרה שלי ושזה עובר לטיפולה רק שיהיה סבלנית , הורדתי לה על שרות ואמרתי שאין לי בעיה להמתין רק שיתקנו לי את התכשיטים שרכשתי ע״פ תוקף אחריותם .
כעבור שבוע קיבלתי הודעה ושוב התקשרתי ונמסר לי ששוב אין אפשרות לתקן ללא עלות.
אני פונה איך כן בתור צרכנית וותיקה שלכם אשר מצפה לייחס של שרות מינימלי ע״פ התקנון שרשת מגנוליה חייבת לעמוד אחריו ולתת מענה לבעיות מסוג זה!!
פתחתי שתי פניות בשרות הלקוחות + באתר שלכם אך אף אחד לא טורח לחזור אלי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התכשיטים בתקוף אחריותם ! פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה