פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעות שנקנו לפני כשבוע והאבנים נפלו נושא התלונה:
אבהר אפרת שם/כינוי:
‏שבת ‏08 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 30.9 רכשתי 3 טבעות בשווי קרוב ל 600 ש"ח לאירוע שאמור להתקיים ביום חמישי עבורי ועבור בתי. ארזו לנו את הטבעות ובערב החג רצינו לענוד את הטבעות ולתהמתנו חסרות אבנים ב 2 טבעות. ניגשנו הערב לסניף חולון עם הטבעות. מוכרת בשם לאה "קיבלה את פנינו" והסברנו לה את הבעיה. לאה אמרה כי מגיע לנו לקבל טבעות חדשות אולם טבעת אחת אין בסניף והטבעת השניה לא במידה. לאה מסרה לנו כי היא תזמין לנו טבעות ונקבלן תוך 30 יום. הבהרתי ללאה כי רכשנו את הטבעות לאירוע ליום חמישי ואם אין באפשרותם לספק את הטבעות אני מבקשת את כספי. לאה טענה כי החזר כספי ניתן עד 48 שעות ממועד הקניה או שנתקשר לשירות לקוחות מחר. הסברתי ללאה כי היה חג ויום שבת אולם ללא הואיל. ביקשתי כי תתקשר למנהלת אולם לטענתה המנהלת לא ענתה. אחרי דין ודברים התקשרה לאה למישהי וחזרה כמנטרה על דבריה - 30 יום או שירות לקוחות. עמדנו בדוכן 50 דקות כשלאה הפסיקה להתייחס אלינו ואמרה שתקרא לקב"ט הקניון שיוציא אותנו וכך עשתה. לא קיללנו ולא איימנו רק ביקשתי את כספי בחזרה או טבעות עדניום חמישי. לא לגיטימי? ואכן הגיע הקב"ט שמע את הסיפור וביקש מלאה להתקשר למנהלת. וראה איזה פלא - המנהלת ענתה ואישרה ללאה לתת לנו זיכוי. סניף חולון היקר - איני רוצה זיכוי. אני רוצה את כספי בחזרה ואפילו לא רוצה את הטבעות. לא קניתי בשוק. חנות שמכבדת את עצמה היתה מרכינה את הראש ומבקשת סליחה מלקוחה ולא זורקת משפט כמו של עובדת בשם שני: שאנו " לקוחות שלא נאה להם". אז סניף חולון הנכבד התאכזבתי ונפגעתי והושפלתי . איבדתם לקוחות נאמנות ואני דורשת שתחזירו לי את כספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי את כספי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה