דרישה לתשלום תיקון עבור צמיד שנקרע (במסגרת אחריות) |
נושא התלונה: |
יום שני 07 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון ג׳י כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש יולי קניתי בסניף מרגליות בהוד״ש שני צמידים בעלות 590 שקלים.
לפני כשבוע אחד מהם נקרע. מדובר בצמיד כסף עם כדורי חיתוכי לייזר ופנינים, כאשר הצמיד נקרע, הכדורים הקטנים התפזרו על הרצפה לכל עבר, אספתי את אלה שמצאתי ועמם ניגשתי לסניף ג׳י כפר סבא במטרה למסור את הצמיד לתיקון.
המוכרת ספרה את מספר הכדורים שהבאתי (20 כדורים) ואמרה שככל הנראה אצטרך לשלם עבור התיקון, למרות שהצמיד באחריות, מכיוון ולא החזרתי את מלוא הכדורים (שכעבור, התפזרו ואבדו על הרצפה)
למחרת התקשרו שוב מהסניף ואמרו שהתיקון אכן יעלה כסף. המוכרת ביקשה לדעת האם אני מאשרת לתקן את הצמיד בעלות של עד 50₪ מבלי שיעדכנו אותי בשיחה נוספת
אני לקוחה קבועה של רשת מגנוליה (וכרגע מאוד מאוכזבת). הצמיד לא זול ונקנה לפני כמעט ארבעה חודשים. אני לא מבינה מדוע עליי לשלם עוד כסף עבור תיקונו, כיוון ולא הצלחתי לאסוף את כל הכדורים העדינים. אם הרשת דורשת את מלוא הכדורים בכדי לזכות בתיקון הסחורה שלהם ללא עלות, רצוי שיוודאו שהסחורה ניתנת לאיסוף.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לא לגבות ממני כסף עבור צמיד עדין שנמצא באחריות! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|