פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ראשית אציין כי פניתי לסניף אשר הבטיחו שיחזרו אליי בתשובה. פניתי 3 פעמים במייל. פעם אחת באתר וטרם ראו לנכון לחזור אליי בתשובה. הגעתי היום לסניף פיזית. וביקשתי שיקחו תלונה ויבקשו שיחזרו אליי אך זו לא רצתה כלל אף לקחת פרטים. והתעסקה בנייד שלה. והבעיה: רכשתי 3 מוצרים במבצע 2 והשלישי חינם. אחת הטבעות נפל יהלום לאחר יומיים. הגעתי לסניף נמסר לי שבכל זמן אוכל להגיע להחליף לאותו שווי הטבעת. בשל מחסור בזמן בחר י להגיע במועד אחר. אבל אז השתנה המבצע ולא היו מוכנים לתת לי לרכוש מוצר בשווי הטבעת. ועד היום אני במרדף לתשובה ומענה מהם. תכשיט שהפך לסיוט!
זילזול סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני מ.שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לשירות לקוחות ,שירות הלקוחות חזר אליה על פי סדר השארת ההודעות שמתקבלות.על אף המבצע שמדיניותו מורה על החלפה בניקוי ההנחה היחסית.מדיניות שתקפה לכלל המבצעים ברשת.לפנים משורת הדין אושרה החלפה במחיר מלא מאחר והמידע שהועבר היה שגוי תגובה:
החלפה במחיר מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה