פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיד שחזר מתיקון ששונה מצמיד שנשלח לתיקון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏פברואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ילדי טהרן כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני ככשלושה שבועות הגעתי לסניף בסינמה סיטי ראשון לציון ומסרתי צמיד לתיקון. בשל רכישות רבות שלי ברשת מגנוליה וחוסר הבנה שלי בפתקי האחריות נתתי למוכרת לקחת את האישור רכישה שלדעתה היה של הצמיד. הצמיד נשלח על כל חלקיו (חרוזים וחוט) ארוז בכפפה של רופא. לאחר שבועיים בערך יצרו איתי קשר לבוא לאסוף את הצמיד מהסניף רק שהצמיד שקיבלתי אינו זהה לזה שנשלח לתקיון. מאז עבר שבוע שאני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות ללא מענה אנושי מצידם. היום שלחו הודעת אסמס לבוא לאסוף את הצמיד מהסניף. הגעתי שוב לסניף והצמיד עדיין לא הוחלף לצמיד שלי . המוכרות לא מסייעות אין תשובות משירות לקוחות ואין טלפון עם מענה אנושי רק אפשרות להשאיר עוד ועוד הודעות עם שם וטלפון שלא חוזרים אליהם . כמובן שבסניף לא עוזרים ומבקשים רק לצלצל לשירות לקוחות ולחכות שיחזרו אלי .
החלפת מוצר ואי תיקון סוג הנזק :
מבקשת שיתקנו את הצמיד או שיחזירו לי צמיד זהה לצמיד שנשלח פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה