פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר שהתקבל כמתנה! נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי במתנה צמיד וטבעת כמה ימים לפני שטסתי אל חוץ לארץ, וכשחזרתי לאחר חודש רציתי להחליף את הטבעת כיוון שהגודל כלל אינו מתאים לי..
הגעתי לדוכן מגנוליה וכמובן שנתקלתי בתשובה מגעילה של המוכרת "אני לא יכולה לעזור לך.." והציעה לי לשלוח את הטבעת לשירות לקוחות של מגנוליה. שלחתי את המוצר וקיבלתי אחרי שבועיים טלפון והודעת SMS לבוא לקחת את המוצר לאחר שבדקו אותו וניתן להחליפו (כאילו אני "גנבת" שמצאה טבעת ברחוב)
הגעתי לדוכן בעזריאלי שמחה וצוהלת כי אוכל להחליף את הטבעת שקיבלתי ומה הסתבר?? שהזמינו אותי לשם לשווא!!! המוכרת אמרה כי ה"שירות" לקוחות של מגנוליה לא אישרו את ההחלפה וברוב חוצפתה, שאם אני רוצה להקטין את הטבעת אני צריכה לשלם כסף!
פשוט גועל נפש של שירות, מזעזע איך שהם מתייחסים ללקוחות אחרי שקנו את התכשיטים שלהם ועוד הייתי קונה קבועה שלהם. הם יודעים רק למכור ולמכור אבל הם לא מבינים את משמעות המילה שירות!.
עלבון ו סוג הנזק :
אישור החלפה או זיכוי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תומר - סמנכל שם ותפקיד:
הלקוחה הגיעה לדוכן מגנוליה עם טבעת ללא הוכחת קניה שהטבעת אכן נקנתה ברשת מגנוליה. (שובר החלפה או חשבונית או מספר עסקת אשראי). הטבעת המדוברת נמכרת בעוד הרבה חנויות תכשיטים בישראל. ללא הוכחת קניה אין באפשרותינו להחליף את המוצר. צר לי על אכזבתה של הלקוחה אבל אני לא מכיר אף רשת שתחליף מוצר שלא נקנה אצלה. צר לי שלקוח שמקבל תשובה שלילית על בקשתו מיד מפרש זאת כשירות לא טוב. תגובה:
לשמור פתק החלפה או חשבונית קניה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה