פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי-שוחחתי עם סמנכל החברה לפני שליחת המכתב- הבטיח תשובה וטרם...de נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏03 יולי 2007
‏י"ז תמוז תשס"ז
לכבוד
מר אודי כהן
מגנוליה
התע"ש 23
כפר סבא, 44425

שלום רב,

אני פונה אליך כדי ליידע אותך על אירוע חמור ביותר שארע ביום ששי, 29.6.07 בדוכן של חברתכם בקניון איילון ברמת גן.
פניתי לבחורה בשם אפרת-מנהלת המקום, וביקשתי זיכוי עבור המתנה שהייתה ברשותי, אותה קיבלתי ליום הולדתי, (כשממועד אישור ההחלפה חלפו 4 ימים). כיון שהקניון היה עמוס מאד ביקשתי את הזיכוי כדי שאוכל לבוא ביום אחר לבחור עדי ללא לחץ כיון שביום זה היה הקניון עמוס מאד .
אפרת התנפלה עלי במילים קשות מאד כמו לדוגמא: "אני לא מוכנה לתת לך זיכוי
תחליפי לתכשיט אחר עכשיו",וככל שניסיתי לשכנע אותה כך היא "עלתה מדרגה": "את רוצה לעשות עסקים כמו במאפיה, חוליגנית, אין לי עצבים אליך, את יכולה להתלונן, את לא היחידה שאומרת שתתלונני, ולא יצא מזה כלום"...
אני חייבת לומר שדיברתי , כדרכי, בשקט . הייתי המומה, וכך גם אנשים שעמדו סביב הדוכן ומיותר לציין כי נפגעתי ונעלבתי קשות.
עלי לציין שהנני לקוחה ותיקה מאד של מוצרי חברתכם. חברותי וסביבתי הקרובה רוכשים לי לכל אירוע תכשיט בחברתכם ואני נהנת מהם מאד. וכך גם אני נוהגת כלפי חברותי הרבות.
מחכה לתשובתכם.

בכבוד רב,
שוש גולן
0544-540454

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה