פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה למכתב תלונה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגשתי מכתב תלונה חריף על יחס מוכרת בדוכן של החברה בקניון איילון ברמת גן.
העברתי לכם התלונה. קיבלתי תשובה מהחברה בה הודיעו לי כי בדקו את תלונתי
"ולמטבע שני צדדים" ו"האשימו" אותי בעצם כי שיקרתי והתכשיט עליו אני מדברת היה ישן ובשימוש וכו'. למותר לציין כי פניתי לדוכן של החברה בגבעתיים עם אותו התכשיט וקיבלתי זיכוי. אנסה לסרוק במחשב תשובתם ולהעבירו אליכם. בינתיים אני מצרפת מכתב תשובתי לחברה. החברה לא רק הפסידה אותי כלקוחה אלא הפסידה עוד לקוחות רבים בעקבותי. יש עוד חברות בארץ דומות למוצרי מגנוליה. בכל קורס מתחילים של שווק לומדים על איך לנהוג בתלונות לקוח...

‏05 יולי 2007


לכבוד
מר תומר רייזברג
סמנכ"ל מגנוליה
באמצעות פקס: 09-7667485

שלום רב,



קיבלתי את תשובתך בפקס . הדברים שכתבת, הינם חד משמעית לא נכונים. מצאת לנכון לדבר על הרגשתי ועל האופן בו הרגשתי בדרך שהדברים התנהלו...זו לא הייתה הרגשתי . אני עומדת על כך כי דרך ההתנהלות החמורה הייתה גסת רוח והיא בהחלט לא המצאה שלי. יש לי עדות לכך.
מתוך דבריך עולה כי בעצם שיקרתי, השתמשתי בתכשיט וכו'. אחזור שוב על העובדה: התכשיט נקנה בתאריך 1.6.07! לתדהמתי הרבה הינך מאשים אותי בכך שהתכשיט היה בשימוש וכי פג תוקף מועד ההחלפה.
אכן, תוקף מועד ההחלפה פג אך ב-4 ימים בלבד!!! אך והתכשיט חדש לחלוטין!!!!!- מהקולקציה החדשה שלכם. האשמתך היא חמורה ביותר .

אגב, פניתי לדוכן שלכם בגבעתיים ולמרות שפג התוקף ב- 4 ימים המוכרת אמרה שאכן כך, אך אין שום בעיה לקבל זיכוי כיון שהתכשיט חדש . וקיבלתי.

צר לי שבחרת לשפוט. את המסקנות שלי הסקתי. חבל!

לא תודה, אין לי צורך בשרות שלכם, ובכלל.
בכבוד רב,
שוש גולן
054-4540454

העתק:
מר אודי כהן, מנכ"ל
אתר אינטרנט "תלונה"



עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובה על טיפול נאות בתלונתי ולא "להעביר" את האשמות אלי. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה