פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השרות וליקויים הטיפול הפנייתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
אני לקוחה ותיקה מאוד של מגנוליה , עובדה שהעמיקה את האכזבה הרבה שבה התמלאתי לאור הטיפול בפנייתי האחרונה .
בחודש יוני 2007 מסרתי לתיקון שרשרת בנרכשה בחברה בחודש נוב 2005 . כעבור כשבועיים נשלחה אלי הודעה כי הפריט ממתין לי בדוכן . כאשר נגשתי לדוכן מגנוליה בקניון לא מצאו את השרשרת . לאחר חיפושים חוזרים , בדיקות , שאלות כדומה נמסר לי כי הפריט לא הגיע והוא עתיד להגיע רק בעוד ארבעה ימים. וההודעה שנשלחה אלי - הייתה טעות (!).
המתנתי את מספר הימים המבוקש ונגשתי שוב לדוכן החברה . השרשרת שנתנה לי לא הייתה אותה שרשרת וכאשר אמרתי זאת לדיילת היא הפנתה את השאלה למנהלת החנות .בשיחתי איתה אמרה היא כי החברה שלחה שרשרת אחרת . האי בקשה שאמתין עד הגעתה לחנות . היות ולא הייתי מוכנה לחכות ביקשתיה לחזור אלי טלפונית להבהרת הנושא . היות והיא לא חזרה אלי התקשרתי למחרת ובדקתי את אי חזרתה . נמסר לי כי האי טפלה בבעיה ושרשרת חלופית תשלח אלי בהקדם . הטרטור היה מעבר לכל הגיון ופניתי לשרות לקוחות של החברה בבקשה שינסו להתערב לסיום הפרשה .
השארתי הודעה באתר החברה - אך לא זיכיתי לכל מענה .
השארתי הודעה טלפונית המענה הטלפוני של החברה - גם לא זכיתי למענה .
אנו פונה לחברה באמצעותם , אולי דרככם אזכה למענה החברה .
מצער ומאכזב שחברה שחורטת על דגלה שרות איכותי - במענה הטלפוני הם מתחייבים לחזור תוך 24 שעות - מטרטרת את לקוחותיה ובנוסף אינה מפנה קשב לתלונות .

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תומר, סמנכ"ל שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על תלונתה של הגב' בנימיני. מרישמנו עולה כי מנהלת שרות הלקוחות דברה עם הגב' בנימיני והסברה לה את אשר נפרט להלן - השרשרת אשר נמסרה לתיקון נקרעה לאחר שנה וחצי מיום קנייתה. התיקון שבוצע בשרשרת בוצע בדיוק בהתאם לדגם שנמסר ועובדה זו הוצלבה עם החשבונית המקורית של הלקוחה. תגובה:
אין לנו פתרון טוב להציע ללקוחה משום שאנו בטוחים שהשרשת שתוקנה היא זו שהלקוחה מסרה לתיקון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה