|
|
|
|
|
|
איכות שרות בכל הרמות בחברהומתן התייחסות חלקית לפנייתי מיום 27.7 |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
תחילה אומר כי בתגובת החברה ישנה התייחסות חלקית לנייתי שכן לא נתנה כל אמירה לגבי השתלשלות הטיפול בפנייתי והטיפול עד כה , כולל העדר התייחסותה של החברה לפנייתי למענה הקולי ולאתר החברה שלא זכו להתייחסות .
אכן פנתה אלי נציגת שרות הלקוחות אך זה היה רק לאחר שפניתי באתר זה . בנוסף
לא נמצא כל פתרון לפנייתי ואני עדיין ממתינה לשרשרת המיוחלת . אם אכן הוחזרה אלי שרשרת חדשה הריני טוענת שלא זו שנקנתה . השרשרת שנשלחה אלי מכוערת ולא הייתי רושת כמותה בחיי . אם קיימים ביננו חילוקי דעות לגבי השרשרת אזי אבקש לקבל את השרשרת המקורית שנשלחה לתיקון ולא אחרת !!!!!
בכל מקרה אני בלי שרשרת ועדיין סיום הפרשה לא נראה באופק , עדיין ממתינה לאותה שיחת טלפון חשובה שתחזיר אלי את השרשרת שלי או מוחלפת זהה .
מבחינתי ובפועל פנייתי לא נענתה ואני לא מקבלת את תשובת הסמנכל . זה לא טיפול הולם לומר שהייתה שיחה צריך לפעול באופן מעשי ולהביא את הנושא לסיום .
|
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|