פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות שרות בכל הרמות בחברהומתן התייחסות חלקית לפנייתי מיום 27.7 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
תחילה אומר כי בתגובת החברה ישנה התייחסות חלקית לנייתי שכן לא נתנה כל אמירה לגבי השתלשלות הטיפול בפנייתי והטיפול עד כה , כולל העדר התייחסותה של החברה לפנייתי למענה הקולי ולאתר החברה שלא זכו להתייחסות .
אכן פנתה אלי נציגת שרות הלקוחות אך זה היה רק לאחר שפניתי באתר זה . בנוסף
לא נמצא כל פתרון לפנייתי ואני עדיין ממתינה לשרשרת המיוחלת . אם אכן הוחזרה אלי שרשרת חדשה הריני טוענת שלא זו שנקנתה . השרשרת שנשלחה אלי מכוערת ולא הייתי רושת כמותה בחיי . אם קיימים ביננו חילוקי דעות לגבי השרשרת אזי אבקש לקבל את השרשרת המקורית שנשלחה לתיקון ולא אחרת !!!!!
בכל מקרה אני בלי שרשרת ועדיין סיום הפרשה לא נראה באופק , עדיין ממתינה לאותה שיחת טלפון חשובה שתחזיר אלי את השרשרת שלי או מוחלפת זהה .
מבחינתי ובפועל פנייתי לא נענתה ואני לא מקבלת את תשובת הסמנכל . זה לא טיפול הולם לומר שהייתה שיחה צריך לפעול באופן מעשי ולהביא את הנושא לסיום .

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה