פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לפנייתי מיום 27.7 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לתומר הסמנכל - בתגובתך אתה מציין שהשרשת שהוחזרה אלי היא שלי לאחר התיקון . עם כל הכבוד עליך לבדוק את הדברים לאשורם לפני שאתה כותב את תגובתך . כל הבעיה התעוררה כאשר השרשרת שנשלחה אלי היא שרשרת חדשה ולא מתוקנת ואני טוענת , כמו שכבר אמרתי זאת אלף פעם שזו לא השרשרת הזהה לזו ששלחתי . אמרתי זאת גם לגב' יעל שהתקשרה אלי . הלואי שהייתי מקבלת את השרשרת המתוקנת שלי . ולא את השרשרת המכוערת שנשלחה אלי בטענה שנשלחה אלי שרשרת חדשה . אנא ממך בדוק את הנושא והשב לפנייתי בהתאם . לדעתי אתם קצת מתבלבלים וכותבים תשובות לא מדוייקות וזה בנוסף לטיפול הלקוי והכושל עד כה . אילו ידעתי שיהיה כזה בלאן הייתי מדירה רגלי מהדוכן והייתי פונה לאיש מקצוע אמיתי שיטפל לי בבעיה . בכל מקרה אני יכולה להבטיח לכם שלא ארכוש יותר מוצרים של החברה . יש לכם יחס גרוע ללקוחות , זה בא לידי ביטוי גם בדוכני הרשת וגם כהוכחה , כל הטיפול המסורבל בפנייתי . אנא הביאו לסוף הסיפור הארוך הזה והשיבו אלי את השרשרת שלי !

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תומ, סמנכל שם ותפקיד:
חברת מגנוליה עשתה מעל ומעבר לרצות את הגברת יעל בנימיני וכרגע הגענו לפתרון שמספק את שני הצדדים תגובה:
הגענו לפתרון ביחד עם הגברת יעל בנימיני פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה