|
|
|
|
|
|
בהמשך לפנייתי מיום 27.7 |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לתומר הסמנכל - בתגובתך אתה מציין שהשרשת שהוחזרה אלי היא שלי לאחר התיקון . עם כל הכבוד עליך לבדוק את הדברים לאשורם לפני שאתה כותב את תגובתך . כל הבעיה התעוררה כאשר השרשרת שנשלחה אלי היא שרשרת חדשה ולא מתוקנת ואני טוענת , כמו שכבר אמרתי זאת אלף פעם שזו לא השרשרת הזהה לזו ששלחתי . אמרתי זאת גם לגב' יעל שהתקשרה אלי . הלואי שהייתי מקבלת את השרשרת המתוקנת שלי . ולא את השרשרת המכוערת שנשלחה אלי בטענה שנשלחה אלי שרשרת חדשה . אנא ממך בדוק את הנושא והשב לפנייתי בהתאם . לדעתי אתם קצת מתבלבלים וכותבים תשובות לא מדוייקות וזה בנוסף לטיפול הלקוי והכושל עד כה . אילו ידעתי שיהיה כזה בלאן הייתי מדירה רגלי מהדוכן והייתי פונה לאיש מקצוע אמיתי שיטפל לי בבעיה . בכל מקרה אני יכולה להבטיח לכם שלא ארכוש יותר מוצרים של החברה . יש לכם יחס גרוע ללקוחות , זה בא לידי ביטוי גם בדוכני הרשת וגם כהוכחה , כל הטיפול המסורבל בפנייתי . אנא הביאו לסוף הסיפור הארוך הזה והשיבו אלי את השרשרת שלי !
|
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תומ, סמנכל |
שם ותפקיד: |
חברת מגנוליה עשתה מעל ומעבר לרצות את הגברת יעל בנימיני וכרגע הגענו לפתרון שמספק את שני הצדדים |
תגובה: |
הגענו לפתרון ביחד עם הגברת יעל בנימיני |
פתרון: |
|
|
|