פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
הלוי אושרי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הים האדום כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך הנ"ל שהיתי במסגרת העבודה בטיול באילת ללא בת זוגתי, היות ויום נישואינו חל יום למחרת החלטתי להפתיע את אשתי ולקנות לה מתנה - תכשיט. עברתי בין כל הדוכנים(חלקם מקומיים וחלקם מוכרים כמו גראס לדוגמא) בקניון ונתקלתי בדוכן של מגנוליה, אמרתי לעצמי איזה יופי הנה דוכן של חברה מוכרת ובעלת שם וסניפים בכל רחבי הארץ ובמידה וחלילה אתקל בבעיה כל שהיא יש לי אבא ואמא שיטפלו בי ואף ציינתי עובדה זו בפני המוכרת שחייכה אלי מאוזן לאוזן.
2. רכשתי שם שרשרת ועגילים לאשתי בסכום של כמעט 400 ש"ח ושני חברים נוספים שהתלוו אלי רכשו אף הם לנשים שלהם תכשיטים במחירים לא מבוטלים, כאשר חזרתי לביתי באריאל בתאריך 6/2007//9 ומסרתי לאשתי את מתנת יום הנישואין אושרה היה גדול אך בצורה עדינה רמזה לי כי טעמי לא כטעמה והיא מעוניינת להחליף למשהו אחר, לציין כי באותה תקופה היינו בשלבי העברת דירה לדירה חדשה והבלגאן בבית חגג.
3. מספר ימים לאחר מכן ב- 15/6/2007 עברנו דירה וכנראה שעם כל הבלאגן איפה שהוא פתק ההחלפה אבד ולא מצאנו אותו, מס' ימים אחרי נסענו במיוחד לסניף מגנוליה בקניון סירקין בפ"ת, הסברנו לדיילת המכירה את הבעיה וציינו בפניה את מועד רכישת התכשיט ואף אמרנו לה שניתן לבדוק זאת לפי פירוט כרטיס האשראי, היא סרבה בתוקף לקבל את דברינו ואמרה לנו שעלינו לפנות לשירות הלקוחות שלהם עם פירוט הבעיה ואכן כך עשינו, כאשר יצרנו קשר עם שירות הלקוחות דיברנו עם בחורה בשם נעמה, פירטנו בפניה את הבעיה והסברנו לה כי כרגע ברשות אשתי תכשיט בשווי 400 ש"ח שלא מוצא חן בעיניה ולא מוכנים בשום דוכן להחליפו למוצר אחר והפנו אותנו אליה ואנו תיקווה שהישועה תבוא ממנה, נעמה שאלה כמובן את השאלות המתבקשות ואף בדקה דרך פירוט כרטיס האשראי שלי את מועד הרכישה ואכן אישרה בפנינו כי לא אמורה להיות שום בעיה עם החלפת התכשיט וכל שעלינו לעשות הוא להגיע לסניף שלהם בקניון הגדול בפ"ת, להגיד שנעמה שלחה אותנו, למסור את התכשיט וכעבור מספר ימים, יגיע אישור ההחלפה לאותו דוכן ואנו נוכל לבחור תכשיט אחר במקומו. ואכן מס' ימים לאחר מכן הגענו לאותו סניף, שם טיפלה בנו דיילת שלא ידוע לנו שמה, הסברנו לה כי נשלחנו על ידי נעמה משירות הלקוחות ומה עלינו לעשות, היא לקחה את התכשיטים, נתנה לנו אישור ואף ציינה בפנינו את ענין 14 ימי ההחלפה שעמדו לרשותינו והסברתי לה שאנו היינו לפני כן בסניף שלהם בקניון סירקין, אך שם לא התייחסו אלינו והפנו אותנו לשירות לקוחות שהפנה אותנו לכאן ומה לעשות שדברים כאלה לוקחים זמן. הדיילת אמרה לנו שתוך מספר ימים לאחר שיקבלו אישור משירות לקוחות יצרו עמנו קשר ויעדכנו אותנו, היום יצרו קשר עם אשתי מסניף הקניון הגדול ונאמר לה כי משירות לקוחות לא אישרו את ההחלפה ועליה להישאר בעל כורחה עם התכשיט שלא מוצא חן בעיניה, לשאלתה מדוע, נאמר לה כי ככה החליטו בשירות לקוחות ואם את רוצה תפני אליהם, וזה מה שאשתי עשתה אך כמובן שלא ענו וביקשו להשאיר הודעה שהושארה אך ללא מענה מצידם.
4. צר לי שבחירתי לקנות תכשיט ברשת הנ"ל דווקא בשל היותה רשת אמינה ומוכרת (כך לפחות האמנתי) גרמה לי להיתקל בשירות כלכך אטום וכלכך מסרבל, הרי לא ביקשתי את כספי בחזרה, בסך הכל ביקשתי להחליף תכשיט באריזתו המקורית לתכשיט אחר, לא ייתכן שאני אשאר עם תכשיט שלא מוצא חן בעיני אשתי ואזרוק 400 ש"ח לפח כי הם החליטו שלא מחליפים סתם כך בלי סיבה, בכל רשת שמכבדת את עצמה מחליפים מוצר שאינו פגום ובאריזתו המקורית בלי לשאול שאלות כלל, העיקר שהלקוח יהיה מרוצה, אני לרשת הזו יותר לא אתקרב ואף אדאג שסיפור זה יגיע לכל קרוביי.
5. אבקש את התערבותכם וסיועכם בסיפור הנ"ל כי אני חושב שמה שנעשה לי לא הוגן ואין בו מן הצדק.
6. לטיפולכם המסור אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השגת אישור להחליף את התכשיט הקיים בתכשיט אחר לשביעות רצון אשתי. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה