פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון י-ם ורחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לאחותי קיבלה מתנה הניקנתה במגנוליה בסכום של למעלה מ-350 ש"ח. אחותי לא ידעה האם אהבה את המתנה או לא ושמרה עליה בקופסא ללא הורדת הברקוד. באוגוסט היא הלכה לסניף ברחובות ושם נאמר לה כי לא תוכל להחליף את המוצר שכן עברו שבועיים מיום קנייתו (קנייתו ביולי 2007), אני ואחותי נשות קבע בבסיסים סגורים ולכן לא התפננו לנושא. אני החלטתי לקחת את הנושא לטיפולי, הלכתי לסניף בי-ם הקרוב לבסיס וביקשתי זיכוי על המוצר שכן הברקוד עם המדבקה עדיין עליו, שם נאמר לי כי יפנו את פנייתי להנהלה ובכל מקרה תשובה והתכשיט יועברו לסניף ברחובות. לפני כשבועיים חזרו אליי עם תשובה ואמרו כי לא ניתן להחזיר את המוצר ולהזדכות עליו. ועכשיו אני שואלת: למה? המוצר חדש עם כל המדבקות והטיקטים המקוריים. המוצר הזה איננו של עונה שעברה ועדיין נמכר אצלהם באותו מחיר. לטעמי זו שערורייה.
ונזק כספי שכן המתנה לא מנוצלת סוג הנזק :
זיכוי והחלפת המוצר במוצר אחר פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה