פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי וסינמה סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/7/2008, מסרתי טבעת להגדלה והברקה בקניון עזריאלי בתל-אביב.
לאחר כ-חודש בערך, התקשרו אליי מסניף סינמה סיטי והודיעו לי שהטבעת מוכנה.
ניגשתי לסניף ושם התברר לי שלא הגדילו את מידת הטבעת כמו שביקשתי, אלא,
רק הבריקו אותה.
השארתי את הטבעת שם כדי שישלחו אותה שוב לתיקון.
רק לאחר חודש + שבוע החזירו לי את הטבעת - וגם הפעם לא הגדילו לי אותה.
השארתי הודעה מספר פעמים במענה של שירות הלקוחות, אך עד היום אף נציג
לא טרח להתקשר אליי בחזרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת שירות לקוח שם ותפקיד:
לאחר בדיקה שערכתי,אין לנו ולו פנייה אחת לשירות הלקוחות. אנו מקפידים לחזור ללקוחותינו עד 24 שעות מרגע השארת ההודעה(למעט שבתות וחגים).לפי השם שמוזכר גם לא מצאתי תיקונים במערכת,לכן אני מציעה לשלוח את הטבעת לשירות הלקוחות דרך אחד הסניפים שלנו בכדי שנוכל לבדוק באם ניתן יהיה להגדיל או לא.(תלוי בדגם שלה).
תגובה:
בתגובה ציינתי את הפתרון הזמני פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה