פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיט פגום (השחרה של התכשיטים)ואי החזר כספי נושא התלונה:
ישראל רינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי רינה ואני רכשתי אצלכם שני תכשיטים מסוג N1506850P H00724RG מדובר על שרשת ועגילים שרכשתי ב300 ש"ח הרכישה נעשתה לפני כחודש וכמה ימים.בזמן הרכישה הוסבר לי שהעגילים לא אמורים להשחיר כי הם עושים זהב וזהב לא משחיר זה מה שנאמר לי מהמוכרת לא עבר שבועים והעגילים השחירו לי וכך גם השרשת לא יתכן שהתכשיטים שעבר סה"כ חודש הם משחירים ויותר גרוע מזה שנאמר לי שעגילים בכלל לא אמורים להשחיר.אני ניגשתי לדוכן שנימצא בדיזנגוץ שקיבלתי שם שירות מתחת לכול ביקורת מהמנהלת ששמה מריאנה שאיימה שתיקרא לאבטחה כי לא רצתה כלל לתת שירות.
ניגשתי לסניף אחר במרכז לאחר שידברתי עם השירות לקוחות עם בחורה שהבטיחה לי שאני אכן יקבל החזר כספי שלא יתכן שתכשיט משחיר כול כך מהר וכך גם אמרה המוכרת שהתכשיט באמת לא היה אמור להשחיר כול כך מהר.לאחר ששלחתי את התכשיטים לשירות לקוחות אף אחד כמובן לא יצר איתי קשר למרות שנאמר שיצרו איתי קשר כבר מחר.לאחר מכן אני פניתי שוב לשירות הלקוחות ודיברתי עם נציגה אחרת נאמר לי חד וחלק שאין החזר כספי למרות שהיא אמרה שלא בדקו עדיין את התכשיטים ואין עם מי לדבר.
אני קניתי בעבר תכשיטים מהבהר הנ"ל ומעוד חברות אבל שירות ויחס כזה מזעזע עוד לא קיבלתי בשום חברה.אני כרגע לא מונינת לקבל ממכם זיכוי כי הספיק לי פעם אחת להיפגע מהאיכות של המוצרים של החברה ולא מוכנה לקחת יותר שום תכשיט מחברה הנ"ל.לכן אני מבקשת החזר כספי על מוצר שלכם שהוא בעצם פגום וזו לא אשמתי על כך,ועל כול עוגמת הנפש שניגרמה לי מהשירות הגרוע.
עוגת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלאה ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה