פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת אבן בטבעת שנמסרה לתיקון נושא התלונה:
וינברג גל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון שער ראשו כתובת:
שער ראשון ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוגוסט רכשתי לאשתי טבעת ליום הולדתה שנמסרה לה רק ב- 25.8.08 עקב שהייתה בחו"ל.
כשבוע לאחר שנתתי הטבעת לאשתי, הגענו לעמדת המכירה בשער ראשון (ראשל"צ) וביקשנו להקטין את הטבעת.
הטבעת נמסרה והמתנו כמעט חודש ימים עד שחזרה מתיקון, אף אחד לא יצר איתנו קשר ורק ביקור מקרי בסניף גילה לנו שהטבעת כבר חזרה מתיקון, המוכרת התנצלה ואמרה שעקב החגים היה בלאגן ואי סדר.
כיומיים לאחר שלקחתי את הטבעת מתיקון, נפלה האבן בטבעת ושוב חזרנו לבקר בסניף.
הטבעת עם האבן החסרה נמסרה לתיקון ביום 26.10.08 ורק ביום 6.11.08 קיבלנו אותה בחזרה ושוב אף נציג לא יצר איתנו קשר ורק ביקור מקרי בקניון גילה לנו שהטבעת חזרה,אך הפלא ופלא צבע האבן שעל הטבעת שונה מצבע אדום בורדו לצבע חום לא ברור. אשתי סרבה לקחת טבעת זו כיון שזה לא הצבע של האבן שנקנתה עם הטבעת.
אני מדגיש, הסיבה העיקרית לרכישת טבעת זו היתה הצבע אדום בורדו שמאוד אהוב על אשתי ולא שום צבע אחר למרות שהמוכרות בחנות ניסו לגרום לי ולאשתי לחשוב שאנחנו הוזים או מדמיינים, וכי בטבעת זו מעולם לא היה צבע אדום.
אני עובד כנציג ציבור וחרה לי מאוד הרמיזות לגבי שפיותי.
אני מבקש בכל לשון של בקשה לטפל בהקדם במחדל זה, להחזיר הטבעת עם האבן בה נקנתה, אדום בורדו או לחילופין להחזיר את התמורה המלאה עבור טבעת זו שלצערי מרגע קנייתה לא זכתה אשתי להנות ממנה וזמן רב "בילתה" במעבדות התיקון של חברתכם.
החלפת אבן סוג הנזק :
תיקון הטבעת בצבע המקורי בו נרכשה והתחייבות שבכל נפילה נוספת של האבן החברה תתקן. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום גל,
בדקתי את תלונתך תרשה לי להבהיר כמה נקודות.
בדקתי את ההזמנה הראשונית של הטבעת (לאחר שקנית גודל סטנדרטי מהדוכן)אשתך הגדילה למידה 10 .צבע האבן מעולם לא היה בגרנט.אין ,לא היתה ולא תיהיה אבן גרנט בדגם זה.על גבי תעודת האחריות וחשבונית הרכישה מופיע תיאור הפריט שמצוין אבן סמוקי(אבן בגוון חום כהה)יכול להיות שלכם זאת היתה נראית אבן בגוון אדום(גרנט).אך צר לי לא היתה קיימת טבעת בדגם זה עם אבן כזאת.לגבי זמן הגעת התיקונים,תיקון ראשון לקח כמעט שלושה שבועות(אנו מיידעים את הלקוח על גבי טופס התיקון.תיקון שני לקח 10 ימים שזה הרבה לפני תאריך היעד.וכרגע רציתי רק להבהיר את שתי הנקודות שהתלוננת עליהן.
תגובה:
ראשית,אין סיבה לנפילת האבן ודבר זה יבדק לגופו, כאשר אני מזמינה אותך לגשת לדוכן אני איידע את הסניף שער ראשון שאתם אמורים להגיע.הן יפתחו לכם הזמנה מיוחדת חדשה אך רק עם אבן סמוקי,אין ביכולתי לשבץ אבן גרנט כי מעולם לא היתה קיימת אבן כזאת בדגם הנ'ל.כמובן תפוצו על השתלשלות האירועים.דרך אגב,יש לנו שירות לקוחות נשמח אם תפנה להבא למענה הטלפוני אנו משרתים נאמנה את לקוחותינו.יום טוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה