פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון טבעת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלחתי טבעת לניקוי (הטבעת השחירה), כאשר הטבעת חזרה מניקוי (אחרי 3 שבועות!), היא הגיעה מעוותת ובגודל אחר
כשפניתי למוכרת, היא טענה שהיא יכולה לשלוח את הטבעת לשירות לקוחות שיתקנו אותה וזה יקח עוד 3 שבועות.
זו פעם 2 שאני שולחת טבעות לתיקון בחברה זו והן חוזרות הפוך ממנה שצריך....
כאשר הסברתי למוכרת שהטבעת שנתתי לתיקון היתה חדשה ולא מעוותת ושאני רוצה לקבל טבעת באותו מצב היר יעצה לי לדבר עם שירות הלקוחות (שאותם בלתי אפשרי לתפוס)
וכספי... סוג הנזק :
קבלת טבעת מאותו הסוג אך חדשה ובמיידי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
לפי בדיקה שערכתי והנתונים במערכת, ישנה טבעת שחזרה מניקוי לאחר שבועיים ונשלחה טבעת שונה לחלוטין שהתעקמה.אבדוק מול מנהלת הדוכן את ההתנהלות מול הלקוחה ונדאג לזרז את ההליך ככל שניתן.לגבי שירות הלקוחות שלא ניתן לתפוס..שירות הלקוחות במגנוליה עובד לפי השארת הודעה ותוך 24 שעות חוזרים לכל הלקוחות .כך שעובדה זאת איננה מדויקת. תגובה:
נדאג לזרז את הליך קבלת הטבעת ונפצה את הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה