פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון טבעת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון סימול באשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי טבעת משובצת ביהלומים ברשת מגנוליה בערך לפני כחצי שנה.. כעבור מס שבועות נפלה לי אבן מהטבעת ופניתי לסניף לקבלת תיקון. חיכיתי 3 שבועות וקיבלתי את הטבעת מתוקנת. כעבור בערך חודש נפלה לי שוב אותה האבן באותו המקום בטבעת וניגשתי שנית לסניף.הטבעת נשלחה שנית לתיקון ולאחר מספר שבועות קיבלתי אותה שוב "מתוקנת". בפעם השלישית נפלה לי שוב האבן (ושוב באותו המקום)
ניגשתי פעם שלישית לסניף..שלחו אותה לתיקון וכאשר קיבלתי אותה (גם לאחר 3 שבועות) קיבלתי אותה עקומה. הסברתי למוכרת שהטבעת לא הייתה במצב הזה כשהבאתי אותה לתיקון היא אמרה שתוכל לשלוח את זה לתיקון נוסף. אני כבר וויתרתי מהסיבה שבתקופה של חצי שנה הטבעת נימצאה יותר בתיקון מאשר אצלי.
בפעם הרביעית נפלו לי 2 אבנים כאשר אחת מהאבנים זאת אותה האבן שנפלה בעבר). לדעתי זה אי צדק לשלוח טבעת לתיקון 3 פעמים ו"למרוח" את הלקוח כאשר שום תיקון לא עוזר! זה מתיש מעייף ומוריד את כל הרצון לפנות שוב ולרכוש תכשיטים ברשת. הייתי לקוחה קבועה של מגנוליה. כיום איני ממליצה לרכוש שום תכטיש ממגנוליה.התאכזבתי רבות מהרשת!
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת כספיי בזיכוי או קבלת תכשיט בשווי סכום הטבעת (238שח) . פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה