פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ממנהלת הדוכן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף שער ראשון- ראשל"צ. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להקדים ולומר שאני לקוחה ותיקה של מגנוליה כבר שנים רבות. אני גרה באזור השרון ולכן לרוב אני קונה תכשיטים בסניפים הממוקמים באזור, וכל פעם מחדש אני נהנית מרמת השירות הגבוהה שלה אני זוכה. עם זאת ביום חמישי האחרון בזמן ביקורי באזור ראשל"צ הגעתי לסניף מגנוליה בשער ראשון ובפעם הראשונה מאז היותי לקוחה לא נתקלתי ביחס כזה מחפיר ועוד ממנהלת.
הסיפור הוא כזה: ביום חמישי האחרון נפגשתי עם חברה טובה בראשון, והבאתי לה עגילים ממגנוליה במתנה לרגל יום הולדתה. בגלל שלחברתי היו עגילים דומים לעגילים שקניתי היא רצתה להחליפם. לצורך ההחלפה הגענו לסניף מגנוליה שממוקם בשער ראשון. היו שני בחורות בדוכן, בחורה אחת הייתה עסוקה עם לקוחות ואילו הבחורה השנייה ששמה היה רותם (ולפי התווית שענדה על החולצה היא גם המנהלת) לא הייתה עם לקוחות אלא דיברה בטלפון הנייד. סימנתי לה שאני צריכה עזרה אבל היא לא התייחסה והמשיכה לדבר בטלפון הנייד עד שהתפנתה. אני מבינה שלעיתים יש צורך לדבר בנייד במקרים דחופים אך לעניות דעתי לא היה מדובר במקרה דחוף שכן לאור סגנון השיחה נראה היה שדיברה עם חבר שלה. כאשר רותם כבר התפנתה לעזור וראתה שמדובר בהחלפה של עגילים, היא החלה לדבר אלינו באופן מחפיר ומזלזל. השפה בה היא נקטה הייתה שפת רחוב בלשון המעטה ולא שפה שמכבדת מוכרת שמטרתה לעזור ללקוחות. בנוסף היא הייתה חסרת סבלנות וזאת למרות שלא היו לקוחות נוספים. גם כאשר הערתי לה על היחס וטון הדיבור, הדבר לא השתפר והיא המשיכה בשלה עד אשר אני וחברתי הלכנו מהדוכן וזאת מבלי להחליף את העגילים.
כפי שציינתי בהתחלה אני רגילה לקבל יחס אדיב ונעים מהמוכרות במגנוליה, ויחס זה הוא שגורם לי להמשיך ולהיות לקוחה. עם זאת מאוד התאכזבתי לגלות שהחברה מעסיקה מנהלת שהתנהגותה ויחסה ללקוחות אינו מצדיק את התואר שקיבלה. מבחינתי בתור לקוחה, שירות עומד מעל לכל וצר לי היה לגלות שחברה כמו מגנוליה מעסיקה מנהלים כדוגמת רותם דבר שפוגע בתדמית החברה.




עוגמת נפש סוג הנזק :
לשיקול דעת החברה פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה