פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החזר כספי< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב14/09 בעלי קנה לי תכשיט במגנוליה ליום הולדת. אינני מעוניינת בתכשיט וגם לא בזיכוי. ב 17/09 (יום אחרי שחגגנו את היום-הולדת - התאריך העברי וקיבלתי את התכשיט) התקשרתי למוקד שירות הלקוחות והבנתי שיהיה מענה רק אחרי ראש השנה, ולכן שלחתי פקס עם הבקשה. בינתיים במקביל הלכתי לאחד הסניפים לבקש זיכוי .
אתמול, ב 22/09 חזרה אלי מישהי משירות הלקוחות וענתה לי שאי אפשר לקבל החזר כספי כיוון שלא החזרתי את התכשיט באותו יום. אני לא כל כך מבינה מה עומד מאחורי ה"חוק" הזה. ואיך בדיוק יכולתי להחזיר את התכשיט באותו יום אם לא קיבלתי אותו באותו יום) נשמע לי קצת מגוחך ושירות לא לעניין. האם זה השירות שמקבלים לקוחות מגנוליה בכל העולם או רק הלקוחות הישראליים?? אודה לתגובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
מדיניות החברה מורה על כך שאין אצלינו החזרים כספיים, אנו מחוייבים לתלות שלט המורה על כך בכל אחד מדוכנינו.ישנה אפשרות לקבל זיכוי לרשת או לחילופין שובר מתנה אך כסף בחזרה לצערי לא. תגובה:
זיכוי לרשת או שובר מתנה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה