פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה למנהלת שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יעל שלום,
צר לי שמסכת השקרים שלכם ממשיכה להתנהל. לידיעתך העגילים היו תחת אחריות שנלקחה ע"י נציגה לפני כשלושה חודשים ואם הייתם בודקים עובדות היית מגלה שבתיקון הראשוני הייתה תעודת אחריות כנדרש.
המענה שקיבלתי היה אחרי שאני פניתי במשך החודשיים האחרונים לשירות הלקוחות שלכם וכל פעם מחדש הייתי צריכה להסביר לנורית מחדש את המקרה כיון שהיא לא טרחה לטפל בו.
לידיעתך הגעתי לקניון שלשום כדי לקבל את הזוג החדש שהובטח לי ע"י נורית ופיצוי הולם, אגב בטלפון לא נמסר לי מה הפיצוי וכנראה שהייתה לכך סיבה טובה.
הגעתי לדוכן ונדהמתי לגלות שבפעם השלישית הוחזרו שוב אותם עגילים עם מתלה חדש ולא זוג חדש כמובטח , גם הפיצוי העלוב שלכם מראה לתיק היה שיא השיאים אחרי שלושה חודשים.
רק לאחר שרחלי מנהלת הדוכן בקניון רננים התערבה אישית ולאחר שיחה ארוכה איתך אושר לי לקבל זוג חדש ומראה ומטלית ניקוי.
לידיעתך זאת הפעם האחרונה שארכוש אצלכם תכשיט כלשהוא, לאחר שלושה חודשים של המתנה, שיחות עם נציגה שקרנית וחסרת תועלת, עוגמת הנפש שנגרמה לי והטרטורים גרמו לי לספר לכל מכריי על ההתנהלות המבזה שלכם כלפי הלקוחות. ההתנהלות שלכם יותר גרועה משל שוק.
תהיי בטוחה שהפסדתם לקוחה אחת בוודאות ועוד הרבה יותר.
עלבון סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
צר לי שהלקוחה מציגה כך את פני הדברים,אנו מבחינתנו כמו שהבטחנו נתנו זוג עגילים חדש ולא רק תולה חדש כמו שצוין.אכן מנהלת הדוכן ניהלה איתי שיחה ולאחריה הוחלט על צירוף פיצוי נוסף. תגובה:
הפתרון ?הלקוחה תעשה את בחירתה,אנו מבחינתנו נשמח לשרת אותה כמו שאנו נוהגים לעשות 13 שנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה