|
|
|
|
|
|
שרשרת שנקרעה בפעם השלישית תוך 4 חודשים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קרית ביאליק |
כתובת: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 09/08/09 קיבלתי שרשרת של חברת "מגנוליה" (עם תליון) כמתנה ליום הולדתי. יומיים לאחר מכן השרשרת נקרעה. הגעתי לסניף בקריון ושם לקחו את השרשרת והחזירו לי אותה לאחר 3 שבועות כשהיא מתוקנת.
כעבור חודש השרשרת נקרעה בפעם השניה. ניגשתי שוב לסניף הקריון והחליפו לי את השרשרת במקום - בלי המתנה של 3 שבועות.
אתמול 01/12/09 השרשרת נקרעה בפעם השלישית.
אציין כי אני בחורה (ולא גבר שאולי 'מתעלל' בתכשיט).
כעת אני כבר אובדת עצות בדבר התיקון/החלפה של השרשרת.
האם המוצרים של מגנוליה עד כדי כך באיכות ירודה ?
עוד פעם יחליפו/יתקנו לי את השרשרת ובחודש הבא שוב אצטרך לגשת עם שרשרת קרועה.
נמאס.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|