פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה להחזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי הגעתי לסניף מגנוליה בקניון איילון ע"מ לקנות עגילים. הבהרתי למוכרת כי בעבר היתה לי רגישות לעגילי כסף אך עבר זמן רב מאז שענדתי עגילים ולכן איני יודעת האם תהיה לי רגישות לעגילים. המוכרת (שכנראה מאוד רצתה לבצע מכירה) אמרה לי כי סוג הכסף בו משתמשים בעגילי מגנוליה הינו הסוג הטוב ביותר, שגם לה הייתה בעבר רגישות אך בגלל שסוג הכסף איכותי, אין לה רגישות לעגילים הנמכרים במגנוליה. היא אמרה לי שאנסה לשים אותם יומיים ובמידה ותהיה לי רגישות אוכל לקבל זיכוי או החזר כספי, מה שאבחר. המוכרת חזרה על ההחזר הכספי מספר פעמים. כעבור יומיים ולאחר שאכן התגלתה אצלי רגישות לעגילים, חזרתי לסניף ושוחחתי עם מנהלת הסניף שאמרה לי כי אין מדיניות בחברה להחזר כספי והיא אינה יודעת מדוע המוכרת אמרה לי זאת. מנקודת מבט של לקוחה, אני לא אמורה לקחת אחריות על דברי המוכרת. אם לא היה נאמר לי כי במידה ותהיה בעיה אוכל לקבל החזר כספי, לא הייתי מבצעת את הקנייה ואם נאמר לי החזר כספי, אני מצפה לקבל החזר כספי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי. שום פתרון אחר לא יתקבל בעיניי. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה