פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
קניון מלחה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/03/10 בסניף קניון מלחה בירושלים רכשתי טבעת והובטח לי כי תוך 3 שבועות אקבל אותה בסניף קניון מעלה אדומים.
בתאריך 23/3/10 הודיעו לאמי כי הטבעת הגיעה לסניפכם במעלה אדומים, ניגשה עבורי לקחת אותה .
כשבאתי לשים את הטבעת המיוחלת ראיתי כי הטבעת עקומה וכי החיבור התחתון של הטבעת פגום כלומר מה שנמצא בתחתית הטבעת עקום ווהגימור שלה כל כך זוועתי עד שישנה בליטה עגולה של החומר כאילו ביצעו תוספת לטבעת כדי שהמידה תתאים.
הטבעת הוחזרה יום אחרי לסניף שלכם במעלה אדומים וכי המוכרת אמרה כי תשלח אותה לתיקון,אינני מעוניינת לקבל טבעת מתוקנת אלא טבעת חדשה!!!! בלבד.
אין אני רואה לנכון כי לקוח הקונה טבעת חדשה צריך שיתקנו לו אותה במקום להביא לו מוצר תקין ולא פגום מלחתחילה ועל אף שנראה כי הטבעת שקיבלתי באותו יום הייתה טבעת שעברה תיקונים ולא טבעת חדשה המותאמת למידותי .
אין זה צודק שלקוח מקבל מוצר פגום ועוד מחכה שוב 3 שבועות נוספים בגלל טעות שלכם.
כשקניתי את הטבעת וחיכיתי לה לא התכוונתי שיבצעו תוספות חובבניות כאלו.
אבקש לטפל בנושא באופן בהול, אין אני רואה הצדקה לזמן המתנה מיותר כזה עבור הטבעת שאותה קניתי מלפני חודש כמעט.
מחכה לתשובה מכם
נטלי יעקב
ת.ז. 301313292
052-3810062, 052-8753756
[email protected]

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה