פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיד לא תקין נושא התלונה:
אבוטבול נעמי שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי סט של שרשרת צמיד ועגילים בשווי של מעל 500 ש"ח.
הקנייה נעשתה לפניי 3 חודשים.
משום מה נפל הצמיד ואבד!
מה אני אמורה לעשות במצב כזה שהתכשיט הזה כנראה עדין מדיי או לא עשוי בצורה נכונה/מספקת?!
ממש עוגמת נפש ללקוחות
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי/הנחה משמעותית לקנייה הבאה פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
לקוחה נכבדה,אני לא מצאתי שום פנייה שלך אלינו לשירות לקוחות,המחלקה נותנת מענה אם בכתב אם אנושי לכל לקוח.
צר לי על המקרה,אך אחריות על אבידה אנו לא מקנים .יש לנו אחריות לשנה לכל תכשיט אך במקרה של אבידה אנו לא נושאים באחריות.
צר לי.
תגובה:
מוזמנת לאחד מסניפינו לשלוח את הפנייה לשירות לקוחות אשמח לתת פיצוי צנוע
ללקוחה לתחושה הטובה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה