פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל בקרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול ביום ה 7.6.10 רכשתי לביתי שרשרת בשווי 169 ש"ח במזומן בסניף בגבעתיים, ביתי לא רצתה את השרשרת ובגלל שנסעתי לקניון איילון, ביקשתי שם החזר מזומן עבור הקנייה, הפנו אותי חזרה לסניף גבעתיים , בשל השעה המאוחרת ומחוייבות נוספות, פניתי רק היום לסניף והם טענו שהחזר כספי רק באותו היום ואין מה לעשות, אלא לפנות לשרות לקוחות. אני תוהה האם זהו היחס ללקוח שמשקיע מאות שקלים מכספו בשנה ברשת?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לאתר לפני שהיא פנתה לשירות הלקוחות וחבל.
לאחר בדיקה של נציגתנו מול בעלה של הלקוחה אישרתי על קבלת החזר כספי .
אנו מקווים כי הלקוחה תמשיך להימנות כאחת מאלפי לקוחותינו הנאמנות.
תגובה:
אושר החזר כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה