פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טבעת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד, ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשה אמי עבורי טבעת יפייפיה ממגנוליה. מאחר ומידת הטבעת היתה גדולה ביצענו הזמנה מיוחדת של אותה הטבעת מהמפעל תוך מדידת מידת האצבע המדוייקת. בעת חזרתה בפעם הראשונה של הטבעת, נראה כי באבני הגבעת היו איזורים רבים באבן שהיו שקופים. מאחר והיתה זו אבן moonstone הוסבר לנו שזה יתכן בטבעת מסוג זו אך מאחר ואמי לא היתה מרוצה מנהלת הסניף הסבירה כי אין כל בעיה, היא שולחת הזמנה חדשה למפעל תוך ציון כי על האבנים המשובצות להיות אטומות. בפעם השניה שחזרה הטבעת נתגלה לאמי כי המפעל החזיר את אותה הטבעת בדיוק, אותה שלחה מנהלת הסניף, הן שתיהן אף זיהו את הדפוס של אותם איזורים שקופים שהופיעו באבני הטבעת בפעם הראשונה. מאחר והיה זה יום שישי, הסבירה מנהלת הסניף כי לא ניתן לצור קשר כעת עם שירות הלקוחות או המפעל אבל היא הבטיחה לאמי כי תיצור עמם קשר ותחזור אליה בנושא. ביום ראשון לאחר שהיא חזרה אליה, הוסבר לאמי כי אכן נפלה טעות ואם אהבנו את הטבעת הראשונית שראינו בסניף (במועד ההזמנה הראשונה של הטבעת) היא יכולה לשלוח אותה למפעל, שם יורידו את שיבוץ האבנים מהטבעת (לולאת המתכת עצמה) וילחימו אותו על טבעת בגודל המבוקש. עם הגיעה של הטבעת לסניף התברר כי: א. הטבעת תוקנה למידה הרצויה תוך חיתוך של לולאת הטבעת, הקטנתה לקוטר המבוקש והלחמתה מחדש. ב. הטבעת היתה כל כך מפוייחת שהמוכרת אמרה לאמי (לקוחה שזו הפעם השלישית שנגררת לסניף בכדי לקבל מוצר ח ד ש) "פשוט תשטפי בסבון ומים". מיותר לציין כי אם היה ניתן לנקות את הפיח היו עושים זאת במפעל, בטח ובוודאי במקומות אליהם יד אדם לא יכולה להגיע ויוצרים רקע כהה מתחת לאבן לבנה!.
שוב נשלחה הטבעת למפעל בבקשה להפיק טבעת חדשה או לבטל את העסקה סופית (זאת לאחר שהתשלום הראשון עליה כבר ירד מכרטיס האשראי). בנוסף, הובטח לאמי כי עם הגעת הטבעת ינתן לה פיצוי על הנסיעות הלוך ושוב מהסניף ועוגמת הנפש. משחזרה הטבעת בפעם הרביעית לסניף התגלה כי: א. הפיצוי שניתן ללקוחה חוזרת של מגנוליה בכלל ושל הסניף המדובר בפרט היה על סך של 50 ש"ח. 50 שקלים? כאשר כחברת מועדון היא מקבלת 25-30 ש"ח על כל קניה? גם של טבעת ב100 ש"ח?, הייתי אומרת שיותר ממעליב לחברה בסדר גודל כזה, מה עוד שהטבעת עלתה יותר מ-600 ש"ח!. 2. אבני הטבעת היו מעוטרות בנימים ורודים וסגולים ושוב לא היו אטומות.
מיותר לציין כי מרגע זה נעשתה פניה לביטול העסקה והטבעת הושארה בסניף החברה.
רציתי לציין כי הטבעת באמת היתה יפייפיה וחבל לי מאוד שבסופו של דבר לא היה בידי החברה לספק לי אותה כפי שרציתי. כמו כן חבל לי אבל יותר לחברה על כך שאיבדה לא רק את אמי כלקוחה, אלא גם אותי. כנראה שלא היינו לקוחות מועדפות ולחברה לא היה שווה להתאמץ עבורנו - לא מעבר למצופה (חלילה...), אלא פשוט באספקת מוצר עליו שילמנו מראש!
בזבוז זמן וכסף ועלבון ללקוחה חוזרת של בית העסק סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
המקרה הנ"ל טופל במחלקתנו,הטבעת הינה טבעת עם אבני מונסטון ואכן הגוונים הם לא אחידים בטבעת.אני רוצה להדגיש שהוצע ללקוחה החזר כספי לאחר הזמנה שניה שהלקוחה הסתייגה ממנה והיא סירבה לקבל.
אנו ביצענו ללקוחה 4 הזמנות ,דבר החורג מנוהלינו הטבעת הנ"ל משובצת עם אבנים טבעיות ואבן טבעית מטבעה אינה יכולה לדמות לקודמתה.
צר לי שזאת התחושה של הלקוחה אנו נוהגים בצורה אחידה לכל לקוחה שלנו גם אם זו הרכישה הראשונה שלה בחברתנו.אנו לא התנערנו משום אחריות וכמו שהזכרתי בתחילת תגובתי הצענו ללקוחה החזר כספי.
לגבי הפיצוי ,במידה ואנו מחזירים כסף אין אנו נותנים כלל פיצוי,כך שלכל הדעות נהגנו כשורה.
תגובה:
החזר כספי אושר,
נשמח אם תמשיך להימנות כאחת מלקוחותינו בעתיד .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה