פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שרשרת שנתנה לתיקון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסרנו שרשרת לתיקון.לצערנו הרב בסניף פישלו בענק והחליפו לנו את השרשרת.
חרף פניותנו לתיקון המצב ע"י החנות ( בקשתי שישלחו נציג שלהם אליי עם השרשרת הנכונה ואז אתן להם את השרשרת שנתנו לי במקומה) הנציגה מרחובות בשם לירון לא היתה מוכנה ואמרה בכל ובטון מאד לא נחמדים שלמות שהם טעו אני צריך לרדוף אחריהם ושוב להגיע לרחובות.
לא מקובל שהם טעו והו יטרטרו אותי .בנוסף נתץנו לי מספר טלפון של שרות לקוחות ללא מענה אנושי 09-7687606 ואפשר רק להשאיר הודעה.
חבל שחברה עם כזה מוניטין מזלזלת באזרח הפשוט ורוצה לטרטר אותו מבלי לקחת את האחריות עליה ולתקן את המצב .
כספי+עוגמת נפש+ סוג הנזק :
נציג שלהם יגיע לביתי עם השרשרת הנכונה ויקבל לידיו את השרשרת שטעו + התנצלות פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
הלקוח הנ"ל אכן קיבל שרשרת מעט שונה מהשרשרת המקורית.הטעות היתה לא של הסניף כי אם של היצרן.התיקון חזר לסניף לאחר שבוע אולם הלקוח הגיע לאחר שלושה שבועות לקחת אותו וכך למעשה עלינו על הטעות.(טעויות אנוש קורות).מדובר על שרשרת שנרכשה לפני כ -3 שנים.
דרישתנו היתה לקבל מהלקוח את השרשרת שבאמצעותו(היא שייכת ללקוחה אחרת)וכך לעשות את ההחלפה,אולם הלקוח סירב להחזיר עד שלא נגיע אליו ישירות לביתו.מנהלת הדוכן ברחובות לא יכלה לתת את האישור מאחר וזה לא בסמכותה.אולם היא דאגה כן לטפל בלקוח בצורה הטובה ביותר.
לפנים משורת הדין היום ה-5 לחודש אוגוסט יגיע נציג מחברתנו ללקוח ויעשה את ההחלפה של השרשראות.
אנו מתנצלים על הטעות.
תגובה:
נציג מחברתנו יגיע ללקוח לביצוע ההחלפה של השרשראות בצירוף פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה