פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואיכות גרועה של המוצר. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ביג אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה רכשתי צמיד מחברת מגנוליה ביג אילת.כעבור שבוע הסוגר של הצמיד נקרע,לקחתי לתיקון את הצמיד קיבלתי אותו אחרי חודשיים.כעבור שבועיים שוב התכשיט נקרע מאותו מקום,שוב לקחתי את התכשיט לתיקון,חלפו עוד חודשיים עד שקיבלתי את התכשיט מהתיקון ,כך נמשך הסיפור במשך שנה תמימה. 4 פעמים אני שולחת את המוצר לתיקון חולפים חודשים מקבלת את התכשיט והוא שוב נקרע.ולבסוף שכנעה אותי המוכרת לקנות מוצר טוב יותר,בתאריך 29/08/10 הוספתי עוד 800 ש"ח וקניתי תכשיט טוב יותר עם טבעת תואמת .לא עבר שבוע ושוב התכשיט נקרע החזרתי למוכרת והפעם דרשתי זיכוי מלא עבור כל הקנייה כולל הטבעת הודעתי שאינני מוכנה לעבור את הסיוט שעברתי עם התכשיט הראשון,כעבור חודש הודיעו לי טלפונית לבוא ולקחת את התכשיט מתיקון סירבתי לקבל את המוצר ודרשתי את הכסף המוכרת מביג אילת טענה שלא הבינה אותי כראוי ולא הודיעה לחברה שאני מעוניינת בזיכוי כספי ועל כן היא מוכנה לתת לי פיצוי שובר על סך 85 ש"ח עניתי שאני מוכנה לקבל את התכשיט ובתנאי שתחתום לי שאם התכשיט שוב יקרע אקבל החזר כספי,לזה מנהלת החנות לא היתה מוכנה להתחייב ,ועל כן אני נאלצת להמתין עוד חודשיים עד שתתקבל החלטה משירות לקוחות.
לשירות לקוחות התקשרתי עשרות פעמים ,השארתי הודעות ואף אחד לא טרח לחזור אלי,התקשרתי למשרד הראשי ענתה לי גברת בשם קטיה קיריק,שסרבה לתת לי לדבר עם מנהל וכל מה שהיה להציע לי הוא לנסות לטלפן לשירות לקוחות שמימלא הם לא מתייחסים להודעות שמשאירים הלקוחות .
אני מאוכזבת ביותר מחוסר ההתייחסות ומהשירות הלקוי וממוצריה של החברה,
החזר כספי ופיצוי סוג הנזק :
אני מבקשת להחברה לתקן את הנזק שנגרם לי ,הסיפור נמשך למעלה משנה שילמתי במיטב כספי לא נהניתי מהמוצר פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה