פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת עגיל באיכות ירודה ואי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון דרורים כתובת:
קניון דרורים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24-10-2010 רכשתי שרשרת. המוכרת הציעה לי לרכוש עגילים ב- 30 ש"ח במקום 70 ש"ח (מבצע). רכשתי 2 זוגות עגילים בנוסף לשרשרת.
ענדתי את אחד הזוגות פעם אחת בלבד ובעת הורדת העגיל מהאוזן הוא נשבר.
התאכזבתי מאוד מאיכות המוצר. אני לקוחה ותיקה של מגנוליה ומעולם לא נתקלתי באיכות כה ירודה של תכשיט, שנשבר לאחר שימוש יחיד.
בידיעה כי רכשתי את התכשיט במגנוליה, שהינה חברה רצינית ואיכותית, פניתי לדוכן הרכישה. נתקלתי באטימות רבה של המוכרת והמנהלת (שלא הייתה במקום אך ייעצה טלפונית). נודע לי כי לעגילים אין אחריות וכי זו בעייתי שרכשתי אותם.
אני מאוכזבת מאוד. אילו נאמר לי כי לעגילים אין אחריות לא הייתי רוכשת אותם (גם לא עבור 1 ש"ח). אמירה כזו מצד המנהלת מרמזת כי ידוע שאיכות המוצר ירודה ולכן אין אחריות על הסחורה. אני לא מצפה שתכשיט ישבר לאחר שימוש יחיד (ולא משנה באיזה מחיר ירכש).
אין בי יותא אמון על איכות הסחורה של מגנוליה ויש בי חשש רב לבצע רכישה נוספת של תכשיטים מחברתכם.


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת העגילים או החזר כספי של 30 ש"ח פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
צר לי שהלקוחה נתקלה ביחס הנ"ל .ככלל לפריטי מבצע אין אחריות,אולם במידה וקרה הדבר בסמוך לזמן הרכישה אנו נפעיל שיקול דעת ונפעל בהתאם.הלקוחה לא פנתה לשירות הלקוחות של החברה וחבל לשם כך נועדנו ,לכן היא מוזמנת לעשות זאת כדי שנוכל לטפל בפנייה. תגובה:
לשלוח את הפריט לשירות הלקוחות בהקדם (דרך אחד הסניפים)ואנו נאשר החלפה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה