פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שרשרת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ויצמן ת"א כתובת:
ויצמן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלחתי את השרשרת בתאריך הנ"ל שוב לתיקון אחרי שבפעם שעברה לא תיקנו אותה, הבעיה היתה במנעול שתלש לי את השערות, ונאמר לי כמו בפעם שעברה שתוך שבועיים אקבל בחזרה. חלפו להם שבועיים נגשתי לסניף ושם המנהל עדי אמר לי שזה יגיע ביום רביעי, חזרתי ביום רביעי, ושוב אמר לי זה לא הגיע זה בטח יגיע ביום רביעי הבא ושוב רביעי אחרי הלכתי וכך משך אותי כמה פעמים. לפני שבועיים קיבלתי טלפון השרשרת מוכנה, חזרה מתיקון בואי וקבלי אותה, נגשתי לסניף וכזו עוגמת נפש, שהמנהל עדי חשב שאולי לא הבנתי את מה שנאמר לי בשיחה כי אף אחד לא התקשר אלי להגיד לי דבר כזה שאבוא לקחת כי השרשרת עדיין לא חזרה מתיקון, עבר עוד שבוע ואז קיבלתי שוב טלפון שבו נשאלתי למה אני עדיין לא מגיעה לקחת את השרשרת מתיקון כי כבר חודש זה מחכה לי, שאלתי מהיכן היא ואז התבררה הטעות שזה הגיע לסניף בערד. כמובן שהיא היתה נחמדה ושלחה לי את זה כבר למחרת לסניף ויצמן בת"א כמו שביקשתי ממנה, מאז כבר שבוע שאני מנסה לדבר עם שירות הלקוחות של מגנוליה השארתי הודעות טלפוניות בתא קולי עם שם ומספר טל' ללא פרטים נוספים שלחתי הודעה דרך הצור קשר של האתר שלהם, והם מתחמקים ממני ולא מחזירים לי טלפון, בלי לדעת מה אני רוצה להגיד להם. ולעומת זאת התקשרה אלי שבוע שעבר יוליה מהסניף אחרי שניסיתי להשיג את השירות לקוחות כמה פעמים ואמרה לי שהשירות לקוחות מסר להם להגיד לי שמכיוון שעבר די הרבה זמן אז שאבוא ואבחר לי שרשרת אחרת ב- 50% הנחה או שרשרת אחרת כמו שהיתה לי, כמובן שהם עדיין לא ידעו את השתלשלות הסיפור שהגיע עד ערד וזה מה שרציתי לעדכן אותם אבל הם לא רצו לדבר איתי, כששאלתי למה אחר? למה חדש? איפה השרשרת שלי? כמובן שלא היו לה תשובות לתת לי, ביקשתי ממנה שתמסור לשירות לקוחות שיחזרו אלי ואמרה שאין לה קשר איתם ושאנסה בעצמי. היום התקשר אלי עדי מנהל הסניף ואמר לי שאבוא לקחת שרשרת אחרת שהשירות לקוחות שלח לי במקום השרשרת שלי, הלכתי, ושוב שאלתי למה אחר איפה שלי אני רוצה את שלי בחזרה לא רוצה אחר, ואמר שזה מה שהשירות לקוחות החליטו ובנוסף פיצו אותי בתיק, מאוד כעסתי ואמרתי לו שאני מאוד לא מרוצה מהשירות לקוחות שלהם ושאני מבקשת שימסור להם להתקשר אלי, כמובן שעד עכשיו בערב שום טלפון. השרשרת ששלחו לי יותר דקה וזולה ממה ששלחתי לתיקון, והתיק כמו הסלי קניות של הסופר, שאין לי אפילו למי לתרום את זה. פשוט בושה,חוצפה וזלזול בשירות כזה ולפיצוי כזה. אודה לכם מאוד אם אתם תוכלו לדבר איתם ולהעביר להם את מה שאני רציתי להגיד להם. מס' טל' סניף ויצמן ת"א 03-6090522 ושוב תודה לכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
שרשרת במחיר של השרשרת שהיתה לי, ופיצוי כספי הולם יותר על כל בזבוז הזמן והטלפונים פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
המקרה של הלקוחה הנ"ל אכן מוכר ברשת ואנו טיפלנו בלקוחה כמו בכל שאר לקוחותינו.אכן נעשתה טעות עם שליחת התיקון לסניף בדרום(טעות אנוש)התנצלנו על כך.וכמובן פיצינו את הלקוחה.סוג השרשרת שהוחלף ללקוחה נעשה אך ורק מאחר והיא התלוננה על משיכת השיער עם השרשרת הקודמת.הסוג הנ"ל שוויו זהה לשווי של השרשרת המקורית . תגובה:
הצענו ללקוחה אם ברצונה להחליף לפריט אחר או לחילופין לבחור מהדוכן סוג שרשרת שמתאים לדרישותיה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה