פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת חדשה להחלפה נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם G כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום רב לכם,קודם יישר כוח על היוזמה הברוכה בהקמת אתר זה הצליחו.
רכשתי שרשרת יקרה במגנוליה מתחם ג בכפר סבא לאחר זמן קיבלתי
במתנה תכשיט דומה מאחר והיו לנו בעיות רפואיות קשות נבצר ממני
להגיע להחליף השרשרת בתחילת ספטמבר עם תעודת אחריות ביקשתי
דרך הסניף להחליף לתכשיט אחר וניעניתי כי ישלחו לחברה ולא תהיה בעיה
להחליף לתדהמתי לאחר זמן מה נעניתי בשלילה לא הבנתי מדוע? השרשרת חדשה אין שום סיבה פניתי למוקד לקוחות מספר פעמים ושוב נעניתי
בשלילה מאוד התאכזבתי מהתגובה חברה בסדר גודל כזה למרות שציינתי בפניהם כי הנני לקוחות קבועה שקונה הרבה ממוצריהם,חברה צריכה להבין
כי לא הכל כסף בחיים השירות מעל הכל לא ביקשתי בחינם ולא החלפה למוצר
פגום,עצתי להם לראות שירות מחברות אחרות על דברים קטנים וגדולים מחליפים ומשרתים כיאות כי חשוב להם לשמור על הלקוח כי זה לא הפסד רק רווח אבל חב' מגנוליה לא רואה זאת כך וחבל מאוד.
מאוד אודה לכם באם תצליחו לשכנעם.כי חבל שהשרשרת ללא שימוש .
שוב יישר כוח ותבורכו מפי עליון.
תודה ושבוע טוב ומבורך שושי סולימניאן
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף לתכשיט אחר פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
הלקוחה אכן פנתה לשירות הלקוחות ולאחר בדיקת הנתונים השרשרת נרכשה ב16.5.10 הפנייה לחברה לראשונה נעשתה בספטמבר ולאחריה כאמור כמה וכמה פניות.השרשרת הגיעה למשרדנו ונראתה ענודה ללא ברקוד ולכן לא יכולנו לבוא לקראת הלקוחה ולאפשר לה את ההחלפה.
השרשרת טופלה על ידי היצרן והוחזר ללקוחה תכשיט נקי לדוכן אך את ההחלפה לא נוכל לאפשר.
תגובה:
לצערי התשובה נשארה בעינה.אין אישור החלפה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה