|
|
|
|
|
|
רשלנות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנו לי במתנה צמיד מרשת מגנוליה מגנוליה,ענדתי אותו וראיתי כי הוא גדול עלי לכן לאחר יומיים הגעתי לסניף על מנת להקטין,המוכרת אמרה כי היא מקטינה את הצמיד ולא יכולה לשלוח אותו ליצרן.היא הקטינה לי אותו בעצמה בחנות ויום אחרי הצמיד כבר נפל לי מהיד!
התקשרתי לשירות לקוחות ולאחר בדיקה אמרו לי כי יזכו אותי ב30% לרכישת הצמיד מחדש.
מדוע בתור לקוחה קבועה של הרשת
אני צריכה לקנות את הצמיד מחדש בגלל רשלנות של המוכרת?!!?אם נתתם אחריות למוכרת לתקן לי את הצמיד שיום אחרי הוא כבר נפל לי מהיד אני מצפה לקבל אחריות בחזרה,זה בטח לא אשמתי ובטח שאני לא צריכה לקנות אותו מחדש!
אני מפסיקה לקנות מהרשת הזו.זה בטוח!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אותו צמיד חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|