פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השבת כסף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 31.3.11 רכשתי תכשיט ב 139 ש"ח.
בתכשיט לא נעשה שימוש, ולראיה עליו המדבקה, הקופסא המקורית וכל החשבוניות ותעודת האחריות.
בתאריך ה 24.4.11 נגשתי לסניף בו קניתי את התכשיט במטרה להשיבו ולקבל את כספי חזרה, כפי שקובעות התקנות להשבת החזר כספי ולא זיכוי.
המוכרת (נטלי) אכן אישרה שלא נעשה שימוש במוצר ושהיא יכולה לתת רק זיכוי
אמרתי שאני לא מעוניינת, אז היא אמרה שאם אני רוצה, אני יכולה להשאיר את המוצר אצלם בסניף, אבל אין אחריות אם הוא יעלם או לא והוסיפה שעברו השבועיים שבמהלכם ניתן להחזיר מוצר, אבל שכחה שהסיבה לכך היא שהסניף סגור בחג הפסח.גם אני לא האמנתי למשמע אוזני- מה שהציעה המוכרת הוא שאצא קירחת מכאן ומכאן ללא תכשיט וללא הכסף.
לבסוף נתנה לי את הטלפון של שירות הלקוחות.
מיותר לציין שאין קול ואין עונה בשירות הלקוחות, גם אחרי השארת הודעות ונסיון כושל של שעות להשיג אנשי שירות.

זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בסוג שירות שכזה מרשת מגנוליה, ולאחר שנים שלא קניתי שם, רכשתי את התכשיט הנוכחי כ"צעד בונה אמון" אשר שוב הופר בציניות ובניגוד לחוק.
כספי סוג הנזק :
כספי, על פי חוק. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
שירות הלקוחות השאיר מענה שבחג אנו לא נטפל בפניות,אולם ,בחול המועד נענו כל הפניות שהושארו עליהן הודעה.
מדיניות החזרים כספיים הינה לאחר רכישה עד שני ימי עסקים מיום הקניה,ניתן יהיה לבטל את העסקה כאשר לא נעשה שימוש במוצר ויש את החשבונית והברקוד.אין מדובר על שבועיים,כך שזה לא רלוונטי לגבי החג שהתקיים במהלך הדרישה.הנוהל מצוין על גבי הדוכן,ליד משטח האריזה
תגובה:
לא ניתן לקבל החזר כספי,אלא אך ורק זיכוי לרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה