פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החזרת המוצרים ושירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון, דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי במתנה טבעת שנרכשה בדוכן של חברת מגנוליה בקניון איילון ברמת גן בתאריך 3.5.2011. קיבלתי את המתנה כאשר שהיתי בחו"ל, הטבעת לא התאימה לי וכאשר חזרתי לארץ ניגשתי לדוכן של החברה בדיזנגוף סנטר. לאחר שלא מצאתי משהו מתאים בדוכן, ביקשתי לקבל החזר כספי, כאשר המוצא נמצא באריזתו המקורית, עם התווית עליו וכמובן שלא היה בשימוש. ניסיתי להסביר כי הייתי בחו"ל וכו' וכו' וכו', אך התשובה הייתה כי זוהי מדיניות החברה וההחזר הכספי עובד רק לאחר יומיים (!!) מיום הקנייה.
מה שקרה הוא שנתקעתי עם השובר. הסגנון של החברה לא לטעמי, אינני רוצה להביא "מתנה" כזו למישהו אחר ומה שלמדתי מכך הוא לא להתקרב לחברה זו. חוסר גמישות ושירות שלא רואה את הלקוח, אלא את הנהלים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בכל זאת פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
מדיניות החזרים כספיים בחברת מגנוליה כפופה לחוק שיצא לכלל העסקים בארץ מיום(14.12.2010 )האומר שמיום הרכישה עד שני ימי עסקים ניתן יהיה לקבל החזר כספי במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא הוחזר באריזתו המקורית.
מעבר לכך ניתן יהיה לקבל זיכוי או לחילופין לקבל שוברי מתנה.
תגובה:
לצערי לא אוכל לעזור במקרה הנ"ל ולא יתאפשר החזר כספי ללקוחה.
או זיכוי לרשת או שובר מתנה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה