פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר עונים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

אדונים נכבדים,
אני מנסה לשלוח את פנייתי בפעם נוספת כי גיליתי טעויות בכתב.

קניתי צמיד כסף במגנוליה תכשיטי כסף.
אך לתדהמתי הרבה גיליתי ששילמתי עבורו מחיר בדיוק פי שניים יותר מאשר בכל הרשתות האחרות .אפילו ברשת גראס שהרבה יותר יקרה יכולתי לקנות בדיוק 2 צמידים כאלה.
.אני הלקוחה הותיקה שלהם ובגלל האמון שהיה לי לרשת לא היה לי בראש שברשת שלהם יכולים להיות מיקרים לא יפים האלה.
פניתי אליהם תוך שבועיים לאחר הקניה והסברתי את הסיבה מדוע ברצוני להחזיר את הצמיד.אך קיבלתי תשובה שלפי החוק החדש אפשרי להחזיר את המוצר רק תוך יום -יומיים.
התאכזבתי מאוד כי מדובר על מאות שקלים .
ברצוני לציין גם שבאתר של רשת מגנוליה אפילו אין אפשרות לפנות ישר אליהם.ולתשובה דרך החנות אני מחכה כבר חודש.

בתקווה שלפחות הפנייה הזאת תגיעה לידיים טובות .

בתודה רבה מראש,
אירינה מיכיילוביץ'

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
ימית כהן-סגנית מחלקת ש שם ותפקיד:
נשמח אם הגברת אירינה תפנה למחלקת שירות לקוחות של החברה .
אנו בספק אם מדובר במוצר זהה לשלנו,
אך בכל מקרה נשמח לסייע.
תגובה:
פנייה לשירות לקוחות מגנוליה בטלפון 09-7931801 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה