פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28-07-11 (יום חמישי) בעלי רכש לי מתנת הפתעה סט תכשיטים בשווי 558 ש"ח בסניף מגנוליה בנתניה. קבלתי את המתנה ביום שבת.
למרות העובדה שגם כך היה לי קצת לא נעים לאכזב אותו שהתכשיטים אינם לטעמי וברצוני להחליפן/לקבל החזר כספי, נגשתי ביום שני הקרוב 01-08-11 . חיפשתי ממש בכוח משהו שבכל זאת אוכל להחליף מהחנות (התכשיטים אינם לטעמי ובכלל אני עונדת רק זהב), לבסוף התפשרתי על שרשרת פנינים ועדיין נשאר הפרש זיכוי בסך 259 ש"ח. בקשתי לקבל את ההפרש בהחזר כספי ונתקלתי בסרוב, בטענה שחלפו יותר מ: 2 ימי עסקים מאז הרכישה.
אני חייבת לציין שעל גבי החשבונית לא מצויין כל זכר ל: 2 ימי עסקים לקבלת החזר כספי!!!.
כמובן שאם קיבלתי את המתנה ביום שבת ועל החשבונית לא רשום 2 ימי עסקים אין לי דרך לדעת זאת. שרות הלקוחות הודיע לי שבכדי לצאת ידי חובה בחנות נמצא דף שבו זה רשום ובכך הם "יצאו ידי חובה בידי החוק".
אין לי מה לעשות עם הזיכוי הזה ואין בכוונתי לרכוש בזיכוי מתנות ברשת מגנוליה! מאוד נפגעתי מהיחס של שרות הלקוחות שממש בקור רוח מנצל את העיניין - מה שאמור היה לשמח אותי בעצם הפך למשהו שכל כך מצער אותי !!!.
לדעתי האישית מאחר והקניה התבצעה ביום חמישי ויום שישי הוא יום עסקים קצר ולא רגיל ואחר כך שבת שאינו נחשב, להגיע ביום שני זה עדיין בתחום 2 ימי העסקים שאחרי הקניה. ודבר נוסף מאחר והחלפתי את המוצר ובעצם נשאר "עודף" אני חושבת שהחוק כן מחייב החזר עודף בהחזר כספי.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
ימית כהן-סגנית מחלקת ש שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לשירות לקוחות,
קיבלה מענה טלפוני והסבר מדוע לא ניתן לקבל החזר כספי,
לקוחה נענתה בשלילה עקב כך שבקשתה להחזר כספי אינה עפ"י חוק.
תגובה:
לקוחה מוזמנת לקבל זיכוי למגנוליה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה