|
|
|
|
|
|
אי החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תחנה מרכזית ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קבלת מתנה הכוללת פתק החלפה עם תאריך נקוב... ובחנות נאמר לי שלא ניתן להחליף את המוצר בכלל אפילו שהגעתי לפני התאריך המצויין על פתק ההחלפה משום שהוא נקנה במבצע.(לא צויין בשום מקום שהמוצר נקנה במבצע ולא ניתן להחליפו.,)
בנוסף אני רוצה להתלונן על היחס הבלתי הולם של מנהלת הסניף ולשבח את שרות הלקוחות שענה מהר על מכתב התלונה ששלחתי... מקווה לטיפול הולם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר או מתן זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
ימית כהן-סגנית מחלקת ש |
שם ותפקיד: |
הלקוחה פנתה במקביל לשירות לקוחות,
פנייתה התקבלה ונמצאת בטיפול |
תגובה: |
תקבל מענה/פתרון דרך הסניף לאחר בדיקת המקרה. |
פתרון: |
|
|
|