פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת לתיקון לאחר תוקף אחריות ! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ערד כתובת:
ערד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה שרוכשת תכשיטים רבים מאוד במגנוליה ערד ובכלל
. זה מספר פעמים שלתכשיטי ים קורה דבר לאחר תקופת האחריות ! ומזה מספר פעמים אני מוצאת את עצמי עם מספר רב של תכשיטים שאני מאוד אוהבת לענוד .
ולא ניתן לעשות עמם דבר לאחר תקופת האחריות גם אם לא השתמשתי ב תוקף האחריות !
שאלותיי הם :
1. האם מגנוליה לא מעוניינת לשמר את ציבור לקוחותיה ?
2.מדוע אין מענה לסוגיה הנ"ל ?
3. האם איכות המוצר היא לשנה מראש ?
4.מדוע אין מענה לתכשיטים אשר פג תוקפם מבחינת אחריות ללתיקון ?
5. ומדוע אין התחשבות לאחריות שכלל לא השתמשתי בה ולהפעיל את האחריות מהרגע שקיים צורך לתיקון ?
חשוב !!!!
לתת פיתרונות מרצות כי בכל זאת אני בוחרת לקנות במגנוליה מהסיבה שתהיה לי כתובת לפנות -לשרות הולם ולא לתשובות ( פג תוקף האחריות )
אפילו בשוק מקבלים מענה ואחריות לאיכות המוצר בהתחשב שלא היה שימוש בתוקף האחריות . מה שלא קורה בכל המקרים במגנוליה .
אולאי עדיף לקנות בשוק !???
מעוניינת לקבל תשובה מסודרת עם פתרון מעשי שדברים מסוג הנ"ל לא יישנו !
ורוצה להמשיך לענוד תכשיטי מגנוליה עם פתרון לתיקון תכשיטים שאני אוהבת !
לטיפולכם אודה!

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה