|
|
|
|
|
|
שרשרת לתיקון לאחר תוקף אחריות ! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ערד |
כתובת: |
ערד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה שרוכשת תכשיטים רבים מאוד במגנוליה ערד ובכלל
. זה מספר פעמים שלתכשיטי ים קורה דבר לאחר תקופת האחריות ! ומזה מספר פעמים אני מוצאת את עצמי עם מספר רב של תכשיטים שאני מאוד אוהבת לענוד .
ולא ניתן לעשות עמם דבר לאחר תקופת האחריות גם אם לא השתמשתי ב תוקף האחריות !
שאלותיי הם :
1. האם מגנוליה לא מעוניינת לשמר את ציבור לקוחותיה ?
2.מדוע אין מענה לסוגיה הנ"ל ?
3. האם איכות המוצר היא לשנה מראש ?
4.מדוע אין מענה לתכשיטים אשר פג תוקפם מבחינת אחריות ללתיקון ?
5. ומדוע אין התחשבות לאחריות שכלל לא השתמשתי בה ולהפעיל את האחריות מהרגע שקיים צורך לתיקון ?
חשוב !!!!
לתת פיתרונות מרצות כי בכל זאת אני בוחרת לקנות במגנוליה מהסיבה שתהיה לי כתובת לפנות -לשרות הולם ולא לתשובות ( פג תוקף האחריות )
אפילו בשוק מקבלים מענה ואחריות לאיכות המוצר בהתחשב שלא היה שימוש בתוקף האחריות . מה שלא קורה בכל המקרים במגנוליה .
אולאי עדיף לקנות בשוק !???
מעוניינת לקבל תשובה מסודרת עם פתרון מעשי שדברים מסוג הנ"ל לא יישנו !
ורוצה להמשיך לענוד תכשיטי מגנוליה עם פתרון לתיקון תכשיטים שאני אוהבת !
לטיפולכם אודה!
|
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|