פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טבעת מדהימה בצורת עלה משובצת באבנים שחורות עם מסגרת של זרקונים.
אחרי פחות מחצי שנה, כל האבנים השחורות התקלפו להן. ניגשתי לסניף שממנו קניתי את הטבעת עם תעודת האחריות.
מציגת הסניף לקחה ממני את הטבעת, את תעודת האחריות ואת כל הפרטים המזהים שלי ואמרה שתיקון לוקח עד 3 שבועות. הגיוני.
אחרי שלושה שבועות, ניגשתי לסניף לחפש את הטבעת שלי והייתה שם בחורה שלא ידעה במה מדובר.
כמה ימים אחרי כן, התקשרה אליי נציגת שירות להתנצל על תקלה טכנית בעקבותיה הטבעת שלי מתעכבת וישר ציינה כי אקבל פיצוי בגין תקלה זו. אחלה.
אחרי שבוע הלכתי שוב לסניף ודיברה איתי אחמ"שית שהתנצלה אבל לא ממש נתנה לי הסברים הגיוניים.
וכן הלאה השתלשלות האירועים בין היתר נציגת שירות לקוחות טלפוני שהבטיחה כי תחזור אליי עם תשובה ביום המחרת ועד כה לא חזרה אליי; לאחר מכן, נציגה שאמרה לי שאי אפשר לתקן את הטבעת ו*אני* מוזמנת לגשת לסניף אחר ולקחת את אותה הטבעת (במקום שהיא תזמין לי מסניף אחר לסניף שלי).
ביום חמישי האחרון קיבלתי שיחת טלפון מאותה אחמ"שית שהטבעת שלי הגיעה לסניף.
אתמול ניגשתי לאסוף את הטבעת האהובה שלי (אחרי חודשיים!!!!) וגיליתי כי אומנם הביאו לי טבעת חדשה אבל גם היא לוקה בחסר - נפלה לה אחת האבנים.
ביקשתי כמה פעמים לדבר עם מנהלת שמסתבר שאף פעם לא נמצאת באיזור ולא טורחת להתעדכן בבעיות או חריגות..
השארתי הודעה אצל אחמ"שית אחרת, היום בבוקר חזרה אליי מישהי להגיד לי שאין להשיג את הטבעת שלי ושאני יכולה לבוא ולקבל החזר כספי (וגם זה אחרי שהיא ניסתה לתת לי זיכוי לחנות. כאילו שאני אי פעם אחזור לקנות שם!)

הדובדבן שבקצפת - זו הטבעת השנייה שיש לי ממגנוליה. הראשונה, שלוש שנים קודם לכן, התקלפה. הנציגה האשימה אותי כי ניקיתי איתה ואז כשהיא חזרה החזירו לי טבעת לא נכונה וגם כאן הנציגה טענה שאני לא זוכרת איזו טבעת השארתי...

לסיכומו של עניין - התכשיטים שלי מגנוליה לא עולים בסכומים שראויים ליחס כזה.
אם החלטתם לתת לכל מוכרת שלכם לנסות לפתור לכם את הבעיות, לפחות תלמדו אותן שלא פונים ללקוחה בשם "מאמי" ובטח שלא מאשימים אותה בתקלה שלכם.
אני לא אקנה יותר לעולם במגנוליה וחבל כי כל יומולדת של אחת האחיות שלי, הייתי רוכשת להן צמיד או שרשרת ממגנוליה.
מזל שהיום יש את "אוסנת" ו"נלי", זולות יותר ואמינות יותר.
עלבון סוג הנזק :
שיפור חומרי הגלם ומישהו שמסוגל לקחת אחריות מטעם החברה פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה