פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום על תיקון חוזר ונשנה של עגילים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.2.10 קניתי זוג עגילי חישוק מכסף. לאחר תקופה של כ-9-12 חודשים נשבר המוט דרכו מושחל העגיל באוזן (המהווה גם את הסוגר לעגיל) ולכן נשלח זוג העגילים לתיקון. 9 חודשים לאחר מכן, נשבר המוט, של בן הזוג השני, בעוד אני עונדת את העגיל וחצי עגיל נעלם לו. שלחתי את העגילים לתיקון וביקשתי משירות הלקוחות שיתחשב בעובדה זו- וכי זוג העגילים נשלח כל 9 חודשים לתיקון.
עם חזרת העגילים מתיקון, נדרשתי לשלם 72 ש"ח- סכום ל"התאמת בן זוג".
אינני סבורה כי זוג עגילים שנשלח כל 9 חודשים הינו זוג עגילים תקין. ברשותי מספר רב של תכשיטים, הן מרשת מגנוליה והן מחברות אחרות ומעולם לא נשבר/נהרס/נפגם אף תכשיט שברשותי וכן אני מודעת, משתדלת ושומרת על התכשיטים כראוי.
פניתי הראשונה טלפונית לשירות הלקוחות נערכה באמצע חודש אוגוסט. בשיחה שנערכה עם נציגת שירות הלקוחות בתאריך ה25.8.11 נמסר לי: "לגיטימי שכל 9 חודשים עגיל ישלח לתיקון ויחשב תקין. אין אחריות יותר מ 3 חודשים מעת התיקון האחרון".
לאחר כשבוע יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות וביקשתי לדבר עם מנהלת.
מאז, ועד היום- ה- 27.9.11 לא הצלחתי לדבר עם מנהלת השירות, שמא שיטת השארת ההודעה והחזרת הצלצול הטלפוני אינה יעילה בעליל וכן לא היו מספיק נסיונות אכן להצליח ולהשיג אותי ומספר פעמים נאלצתי להתקשר ולהשאיר הודעה.
בשיחה שנערכה היום- 27.9.11 עם נציגת שירות לקוחות בכירה- נאמר לי שתלונתי אינה צודקת וכן, ייתכן מאוד שהעגילים ישלחו לתיקון כל 9 חודשים ויחשבו כתקינים. כמו כן, נאמר לי שלמרות שתלונתי אינה מוצדקת, כמחווה של רצון טוב לקראת ראש השנה היא תוכל לעשות לי הנחה בתשלום.

השירות שקיבלתי (או לא קיבלתי) משירות הלקוחות הינו בזיוני! זו אינה הפעם הראשונה שאני יוצרת קשר עם מוקדי שירות לקוחות למינהם ומעולם לא נתקלתי ביחס כה מזלזל בלקוח.
אינני סבורה שאני צריכה לשלם בגין תיקון חוזר ונשנה של עגיל, גם אם מדובר בהתאמת בן זוג בעקבות שבירה של העגיל בעודו באוזן וחצי עגיל שנשאר אצלי.
במידה והעגיל השלם היה הולך לאיבוד לא הייתי פונה ומתלוננת והייתי משלמת את הסכום הנדרש.
לא הגיוני שכל 9 חודשים אביא את העגילים לתיקון ולאחר כשנה וחצי הסכום ששילמתי לרכישת העגילים יכפיל עצמו.

אין ספק שאופן וצורת הטיפול בלקוחה שאינה מרוצה מוציאה את החשק לשוב ולקנות את תכשיטי הרשת.

את העגילים טרם אספתי מדוכן החברה שכן אינני סבורה שעלי לשלם את הסכום הנ"ל.
כספי סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה