פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע של מוכרת בדוכן מגנוליה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תחנה מרכזית ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 16.10.2011 בעלי רכש לי שרשרת בדוכן מגנוליה בתחנה מרכזית בירושלים , אני העדפתי שרשרת דומה מאותה קולקציה לכן ניגשתי לבצע החלפה של הפריט ב25.10.2011 , היחס שקיבלתי בדוכן זיעזע אותי ואני לא יודעת אם אשוב לקנות שם למרות שאני מאוד אוהבת את התכשיטים שלהם ומגיל צעיר אני רוכשת שם .
זה התחיל ביחס של המוכרת שניגשתי אליה ואמרתי לה " שלום אני אשמח לקבל עזרה " בתגובה היא אמרה לי "חכי..אני עסוקה " בנימה עצבנית וצועקת
לאחר מכן הגיעה מוכרת אחרת בשם ליאן ששאלה את אותה מוכרת "מה היא רוצה " המוכרת ענתה לה שאני מעונינת בשרשרת והתגובה שלה היתה "יופי לה " וביקשתי אם היא יכולה להוציא לי את השרשרת , בחוסר חשק ופרצוף חמוץ היא הוצאיה לי לא לפני שהתלוננה לחברתה על הטרחה שאני גורמת לה .
כאשר ביקשתי לרכוש עוד פריט (עגילים תואמות ) היא ערכה לי חשבון וכמובן זיכתה אותי על השרשרת הישנה - השתמשתי גם בתוי מתנה שבעלי קיבל בשעה שהוא רכש את השרשרת הראשונה המחשב טעה בחישוב וחישב בסה"כ שקל יותר , הערתי את צומת ליבה של המוכרת והתגובה שלה היתה - שקל את רצינית איכפת לך משקל ?! עניתי לה שאני היא זאת שעובדת קשה ע"מ להשתכר וכן שקל אחד חשוב כי אם כל חנות שאני אלך אליה תחשב בטעות רק שקל אחד זה מצטבר .
ביקשתי ממנה לערוך חשבון נפרד לשרשרת ולעגילים והתגובה שקיבלתי " איזה מעצבנת את , את סתם עושה לי עבודה קשה ומטרטרת אותי " הייתי בשוק !!!!! להקליד פעמיים נקרא לטרטר ??????? היא עובדת בדוכן או באה לנפוש?? , לאחר מכן היא המשיכה עם ההערות המגעילות שלה ופרץ של נדיבות היא ארזה לי את התכשיטים שאלתי אותה לשמה ע"מ להתלונן והיא התריסה - תנסי !

אני לא מבינה אם היא לא יודעת להתנהג עם לקוחות איך היא עובדת במקום כזה .
עלבון ,ו סוג הנזק :
התנצלות של החברה ופיצוי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה