פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מעלה אדומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסרתי לפני כשלושה שבועות טבעת לתיקון (אציין שהטבעת אצלי סה"כ 4 חודשים). ביקשתי אישור שמסרתי את הטבעת אולם נאמר לי שהם לא נותנים אישורים וישלחו לי SMS כאשר הטבעת תחזור מתיקון.
לאחר שלא קיבלתי שום הודעה התקשרתי בתאריך 8/1/2012 לחנות ושאלתי מה קורה עם הטבעת. כמובן שהביעו פליאה איך לא יצרו איתי קשר היות והטבעת הגיעה זה מכבר ואני יכולה להגיע ולקחת אותה.
ב- 9/1/2012 ניגשתי לתומי לקחת את הטבעת שלי . וגברת בשם לימור הדר שטענה שהיא מנהלת החנות ביקשה ממני פתק המאשר שמסרתי טבעת לתיקון. כאשר אמרתי לה שלא קיבלתי כזה אישור היא רצתה תעודה מזהה שלא הייתה ברשותי. הסברתי לה שהגעתי במיוחד, שאני אתן לה את מספר הזהות שלי , כמובן אני אזדהה בשמי ובשם המשפחה, תיאור הטבעת, תיאור התיקון אך הגברת ענתה לי , בצורה מאוד בוטה שאני לא אקבל את הטבעת.
נשגב מבינתי להבין את השתלשלות האירוע. אני מסרתי טבעת לתיקון בשמי. לא קיבלתי אישור לכך וכאשר אני ניגשת לקבל את רכושי נאמר לי להביא אישור שלא קיבלתי. עברתי מפח נפש, בזבוז זמן ושירות מעליב ביותר

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה